Jon-Kåre Startet 11.Mai.2004 Del på Facebook Startet 11.Mai.2004 Når jeg skulle prøvestarte i går etter vinteren(har ikke tørnet på starteren hele vinteren(DUMT)sa det bare klikk. Etter å ha kortsluttet direkte på starteren startet den med å gå rundt. Er det noen som har noen lure triks for å få den til å løsne slik at den og slår inn eller må jeg ut med den??? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Tom J. Svart 11.Mai.2004 Del på Facebook Svart 11.Mai.2004 Hei ! Hadde samme "dritten" med en motor jeg hadde en gang, og da var det dårlig kontakt med jordinga (eller - (minus) om du vil). Skrudde av jordingsledningen, og pusset ned til godset, smørte over med fett. Sjekket også resten av koblingene. Da ble alt i orden etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 11.Mai.2004 Del på Facebook Svart 11.Mai.2004 Hei ! Hadde samme "dritten" med en motor jeg hadde en gang, og da var det dårlig kontakt med jordinga (eller - (minus) om du vil). Skrudde av jordingsledningen, og pusset ned til godset, smørte over med fett. Sjekket også resten av koblingene. Da ble alt i orden etterpå. Jeg har samme erfaring. Veldig ofte er dårlig kontakt problemet. Puss alle kabelsko og prøv på nytt. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
TMe Svart 11.Mai.2004 Del på Facebook Svart 11.Mai.2004 Det beste verktøyet for pussing av el.kontakter er Dremel med stålbørste. Max. 15000 rpm og VERNEBRILLER Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.