Jump to content

Styreposisjon nr 2...

marbjo19

Recommended Posts

Hei, skal til og montere styrepossisjon nr2 i mitt båtprosjekt. eg har hydraulisk tennfjordstyring og lurer på om eg treng noke ekstra tilbakeslagsventilar eller liknande... også er det hendlane, har ein spake med turtall og kobling og ein spake for sluregear. sluregearen er ok for treng jo bare ein simpel spake til, men når det kommer til turtall og kobling er eg litt i stuss...

når eg skal starte motoren min og skal ha litt gass på, må eg dra ut hendelen for å så skyve den fremmover. da er det jo kunn gasskabelen som er i bruk. vill det ikkje da bli sån at når eg kun gjer gass på styreposs1 så gjer eg gass og kopler inn samtidigt i styreposs2 ? ? ? må eg kansje da skifte ut hendlene til 2 enkle? :smiley:

er det noken som har vert borti dette og kan svare på det så hadde det vert heilt topp !

Takk på forrhand ! :) :)

hei monterte 2 hydrauliske styre pos i en sjark i vinter, ringte da rundt til div leverandører uten egentlig og få noe svar. Beste de klarte var og prøve og se.Så jeg satt det sammen, dette fungerte for meg men veldig enkelt og eventuelt montere enveis ventiler senere hvis det er nødvendig. vet ikke helt hva de koster men har for meg att de kostet litt, det er jo eventuelt snakk om 4 stykk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...