Likeråfiske Startet 10.Februar.2009 Del på Facebook Startet 10.Februar.2009 Bærbar Pc med Windows Wista og elektronisk sjøkart: Noen som har erfart wista problemer i forbindlse med pc og sjøkart ? Snakket med kartleverandør som er MEGET usikker angående wista og kart, må regne med en god del problemer. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Superkul Svart 10.Februar.2009 Del på Facebook Svart 10.Februar.2009 jeg hadde stoooore problemer når vista kom men det er historie nå ??? har bluechart på vista og t.o.m. gamle c map men den må jeg sette i egenskaper at den kjører i windows 98 tror jeg det var eller xp skal være plankekjøring ellers tror jeg prøv å oppdater maskina på windows update -det pleier å løse kompartibel trøbbel hva kart type er det snakk om ?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Hansa666 Svart 10.Februar.2009 Del på Facebook Svart 10.Februar.2009 Hei! Har testet Bluechart kart på Wista, og det gikk ikke Jobber med IT, så da jeg forleden kjøpte meg ny bærbar, ble det med XP. Nå lanserer Microsoft Windows 7 som skal erstatte Wista, og dette er noe vi alle gleder oss til.... Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 10.Februar.2009 Del på Facebook Svart 10.Februar.2009 Det er vel MYE! som tyder på at det kan være lurt å vente en stund før en tar i bruk vista i kombinasjon med eksisterende eldre, software. Jeg ville formatert den nye laptoppen og lagt in XP Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Linn Christina Svart 10.Februar.2009 Del på Facebook Svart 10.Februar.2009 Har selv winchart pro plus som jeg har brukt i 10 år nå, win95 til win98 og win xp, fungerte helt fint. Kjøpte meg ny laptop med vista, og da begynte problemene. Hadde en data freak å skulle installere karta for meg, men måtte gi opp. Har sa noe med at vista hadde en egen usb harddisk som det gamle kart programma ikke kunne finne Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 11.Februar.2009 Del på Facebook Svart 11.Februar.2009 skjønner ikke problemet med bluechart på vista - jeg la det inn på 2 andre bærbare for å se om det gikk - og no problem må være noe som dere gjør galt? bruker du fransson gps gate?? hvis du bruker gps uten den virker det ikke Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
BMP Svart 11.Februar.2009 Del på Facebook Svart 11.Februar.2009 Jeg la inn SeaPro 3000 på min nye bærbare med Vista og det funker som bare det. Sitér dette innlegget Link to post
Janrik Svart 11.Februar.2009 Del på Facebook Svart 11.Februar.2009 Vista og Nroute/Bluechart går uten problemer. Cmap må kjøres win2000 kompatibelt og 256 farger Samme farger med Telchart. janrik Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 11.Februar.2009 Del på Facebook Svart 11.Februar.2009 som sagt :husk gps gate ikke så "snakker" ikke gps og karta sammen Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
joshua Svart 11.Februar.2009 Del på Facebook Svart 11.Februar.2009 Enligt uppgift så fungerar inte Vista med Max-Seaversioner äldre än 12.x.x. Det har ju i och för sig inte med själva korten att göra som väl oftast är C-Map ihop med Max-Sea Sitér dette innlegget Link to post
snaasamannen Svart 11.Februar.2009 Del på Facebook Svart 11.Februar.2009 Håndspålegging er ofte det beste. Det nestbeste er Data Execution Prevention DEP profil oppsettet under System -- Performance ..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.