punitiveduty Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Når det gjelder båter og motorer med garanti så vet jeg ikke hvordan dette håndteres prioriteringsmessig, men det finnes vel andre enn La-Sa som kan påta seg garantiarbeid. Er problemet kanskje at La-Sa ligger veldig sentralt og at kapasiteten derfor er sprengt? Hvor kritisk er garantiarbeidet du venter på å få utbedret og hvor lenge har du ventet? Problemet startet etter førstegangsservice som jeg fikk gjennomført hos La-Sa. Synes derfor at det bare er rett og rimelig at La-Sa kommer med forslag til løsning. Jeg skjønner at dette er en stressende periode for dem. men å svare tar ikke lange tiden. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 15.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Ja, ofte oppleves det dessverre slik, nemlig at kunder er en ulempe og at service er totalt fraværende, noe som også bekreftes i innlegg over. Sitér dette innlegget Link to post
punitiveduty Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Hvor kritisk er garantiarbeidet du venter på å få utbedret og hvor lenge har du ventet? Glemte å svare på det siste spørsmålet ditt. Førstegangsservice ble utført 20.05.2009. Når jeg tok båten på helgetur 22-24.05 oppdaget jeg raskt at motoren mister turtall. Dette skjer ofte og veldig raskt. Turtallet går opp igjen til normal nivå etter ett lite sekund. Tror ikke dette er store greiene. Rusk i et filter eller at dieselpumpa holder på å takke for seg. Jeg tok kontakt med La-Sa 22.05 og fikk vite at de hadde notert problemet og ville ta kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 (redigert) Tja, Var innom butikken deres i går, der var det bare ei berte som tok telefonen, og alle som var ansatt løp frem og tilbake, og sa ikke nå, hør med han som kommer straks.... Redigert 16.Juni.2009 av SandAnker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Hei. Har aldri hatt noe særlig med La-Sa å gjøre, men ringte dem faktisk i formiddag for å høre om de hadde diesel fødepumpe til min Yanmar motor på lager. En hyggelig kar tok telefonen etter to ring, og nølte ikke med å sjekke lagerstatus. Det tok et minutt. Dessverre hadde han den ikke på lager, men kunne bestille den fra Holland. Da jeg ikke ønsket å bestille der og da, fikk jeg uoppfordret delenummeret dersom jeg senere ville bestille. Og samtalen ble avsluttet med at jeg fikk ønske om en fin dag! Er denne behandlingen unntaket der i gården? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
mhemil Svart 16.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Uten å være bastant kan det virke som om du var heldig ja. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Nå var min erfaring med butikken i Frognerkilen Sitér dette innlegget Link to post
punitiveduty Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Nå var min erfaring med butikken i Frognerkilen Det er den butikken jeg bruker også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.