marbjo19 Startet 12.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2009 Er det noen som kjenner igjenn denne type rattpumpe med trykktank...? trudde tidligere att dette var en tennfjordpumpe men etter og hatt kontakt med tennfjord, så sier de att de ikkje kjenner igjenn denne pumpen med trykktank. lurer også på korleis du skal koble opp dette systemet her, da vi har prøvd ett oppkoblings forrslag. men det ente med trykk mot trykk. Rattpumpe. Styresylinder. Oljelås. Trykktank. På forrhand Takk ! ;) :) Sitér dette innlegget Link to post
pergrip Svart 12.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2009 (redigert) Hynautic har trykktank på sine anlegg , jeg har akkurat skiftet til to posisjoner, tidligere stod det en hynautic styrepumpe H-50 med trykk tank og bare en styreposisjon på flybridgen , så jeg bygde om til to styreposisjoner med sleipnerpumper .jeg fjernet trykktanken og den gamle pumpen Redigert 12.Februar.2009 av pergrip (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 12.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2009 Er det en trykktank da? Ser mere ut som et reservoar en noe med trykk på synes jeg. Burde vel sitte høyere en pumpa, da men. Sitér dette innlegget Link to post
pergrip Svart 12.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2009 du kan prøve denne linken som viser oppkobling med tre løp hynautic der er det også bilder av forskjellige pumper hynautic pumper Sitér dette innlegget Link to post
marbjo19 Svart 12.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2009 tusen takk for to gode hjelpende svar. fekk svar på våre problemer. da vi bare hadde tatt eine løpet gjennom oljelåsen.... nå gjennstår det bare å koble omm å sjå att det virker;) Heilt topp !! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.