Jump to content

Langs svenskekysten alaine?

Piotr

Recommended Posts

Jeg er ikke red å navigere osv. men om det ikke blir kjedelig.På den andre side er det sikkert mange å snakke og å kuse seg med på alle de havnene...

Deres svar hjelper kanskje til å overbevise jentene at det kan være det beste opplevelse i vårt reiselivet...

Vi har ikke så mye erfaring med båtliv siden jeg har båt i 3 år og kjører med den på Øyeren.

Redigert av Piotr (see edit history)

Om du får det fint alene, kommer vel an på hvordan du trives alene. Beste er vel å ha med familien vil jeg tro. Gjelder vel å prøve å planlegge litt alternative ting å gjøre. Er været bra, er det vel vanskelig å ikke trives, men kan fort være litt utfordring med noen dager med regn o.l. Samtidig trenger vel jentene(avhengig av årgang) å få gå litt i butikker å snu på kleshengere. Variere litt med uthavn/gjestehavn, gjemme seg bort litt når det blåser og ikke kjøre sterkere en mannskapet tåler og finne etappelengder som passer alle. Kino, akvarie, minigolf, badeland er jo mulig, og ei jolle er aldri å forakte når det er barn ombord. Fisking og vannsport er gøy. Er de riktig alder, kan det være ok å kunne bruke PC ombord(som pappa kan bruke på baatplassen også). :smiley:

"Problemet" med "Gule humpen" er at det er åpent, grundt og blir lett krapp og rotete sjø. Man har heller ikke allverden avstand til land om det skulle skje noe. Relativt kort strekk, selv med snekkefart, men kan bli langt nok for noen og enhver under rette forhold. Har godt over der i knallvær og frisk bris uten å tenke særlig på det, men har også godt over der i skikkelig grisevær(2007), og det var en ganske annen opplevelse. Problem-nei, ubehagelig-ja. Får man stopp i maskinen da, er gode råd dyre.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...