sharko Startet 15.Februar.2009 Del på Facebook Startet 15.Februar.2009 Hvor får en tak i akselanoden (propell) og øvrige anoder. Scand er konkurs. Er dette standard handelsvarer? Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Det meste på en båt er handelsvare. Hør med Maritim i Arendal, enten skaffer de det, eller så vet de hvor du kan får det. Scand var et lite verft, og slike små verft kjøper det meste fra andre. Jeg ser derfor ikke det helt store problemet med at verftet er vekk. Det ville jeg ikke bekymret meg for. Hvis du ønsker å vite hvem som kan skaffe de forskjellige delene på båten din, kan du jo spørre folk her på båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Propellakselanoden får du kjøpt hos bl.a. Maritim. Anoder til trimflaps og eventuelt akterspeil (f.eks. 2 eller 3 kg) kan du kjøpe billig hos Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Er det så å forstå at du hvert år har bestilt akselanode til din båt av Scand? Hva kom frakt og anode på da? Noen spesiell grunn til at du ikke handler lokalt hos Risør Båtsenter eller Sjøsenteret Risør? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 Sinkanoder er hyllevare som fåes kjøpt i de fleste båtutstyrs butikker med mindre en har en helt spesiell teknisk løsning da. Sitér dette innlegget Link to post
Nibba Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 Kjøper anoder til flaps og ror hos Biltema og aksling hos Maritim. Gjorde en test av anodene til Biltena og Maritime for noen år siden og Biltema sine hadde tært mest. Så da blir det til at jeg kjøper de der. Sitér dette innlegget Link to post
stressless Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 Anoden til propellen får du hos Bosvik AS. Sitér dette innlegget Link to post
Helge H Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 www.acp.no har anoder for de fleste formål. Og det beste er at de er mye billigere en i butikk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.