Hidravasen Startet 15.Februar.2009 Del på Facebook Startet 15.Februar.2009 Var ute en tur i går.Det er jo bare herlig å komme seg en tur på fjorden igjen. Det skal bligodt når påske er ferdig og båtsesongen setter inn for fullt. Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
VO`n Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 "Noen som gleder seg til våren?" Ja det kan du si, kaldt er det og i følge Yr skal det snø i kveld og natt (igjen) Bare komme seg igjennom februar og inn i mars begynner det å skje ting!! Du smilte vel bredt i går vil jeg tro... flere bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 15.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Nei ikke fra i går desverre. ja det var fint å få kjørt litt igjen. Var og fylte opp tanken. Det va godt og varmt under kalesjen Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
nimbuster Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder med til påsken er over....påsken kan være en god tid for båttur. Vi har flere ganger opplevd temperaturer over 20 gr i skyggen. Nei, påsken gleder jeg meg til, virkelig! Båtsesongen har alltid startet før påske, uansett når påsken kommer. Unntaket var i fjor, da det ble minus 15 gr og rimelig tykk is. Kom ikke ut før over påske. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Hvorfor vente til våren? Har hat en aldeles utmerket båttur nå i helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Glede meg til våren?? Får noe tull a`gitt! Da må vi jo begynne å bruke båten igjen, for min del hente ny båt. Nei, ære være snøfull vinter! Så slipper vi det maset. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Det skal bligodt når påske er ferdig og båtsesongen setter inn for fullt. Mange rundt her drar mot svenskekysten når påsken nærmer seg. Da samles vi for å starte båtsesongen for fullt. Ikke alle koser seg på fjorden midtvinters selv om denne årstiden er sjarmerende på mange måter. Vi får håpe kulda slipper snart slik at isen ikke ødelegger for båtfolket. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Christina 3 Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 selvfølgelig gleder jeg meg Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Før var påsken og Kosterturen åpninga på sesongen for Økosjefen , men nå som vi har fått en båt som vi har alt ombord å litt til .Så trur jeg hun er like forbanna på den isen som meg , vi skulle lagt oss i gjestehavna da kulda kom.Men når man er litt treg så ,er det ikke lett bestandig . Uannsett så gleder vi oss ikke til påsken er over å våren kommer , vi gleder oss til påsken å Koster turen står for dør .Det er et av hølydepuktene i året , når det gjelder båtlivet .Da kommer mange kjente på vannet igjen,å vi treffes igjen etter en lang vinter . Det er foresten blitt så poppis å sammles på Koster , at iår trur jeg det kan bli vanskelig med plass .Men vi snakker om en tur til Tanumstrand iår også , da det er dans på hotellet der sjærtorsdag med Lasse Stefanz .Det er ikke akurat noe for meg ,men er med på alt som er galt jeg så...... Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
dezibella Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Gleder seg til våren?, tuller du Klarer nesten ikke å vente Sitér dette innlegget www.songembf.com Link to post
Enzo Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Her starter vi nok å seile igjen om ca 14dager , koster i påsken er en selvfølge , regner med jeg ser noen vimpler der da. Ligger dere vanligvis i kostersunder da Astor ? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Kosta snøen av presenningen da jeg var ute å rydda gårdsplassen i dag... joda, jeg gleder meg til våren. Gleder meg til å ta av presenningen og begynne vårpuss og klargjøring, til å montere nytt ekkolodd og trimplan og mest av alt til å bare sitte ombord en solskinndag og kose meg i stillhet ... Snart sommer... Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Fjord-duden Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Første båttur 09 i dag, fint vær og litt måking og kosting før fortøyningen slippes løs To fiskebåter på veg nordover, Hestmannen i vinterdrakt midt i bildet. Dårlig med fisk i dag men litt ble det. Inn til havna for å sløye fisk, deilig med en 3 timers tur i sola. Dere som har båten på land "sparker vel litt i dørken eller"? Sitér dette innlegget Link to post
Bruningen Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 JA!!!!!! Eller retter sagt til snøen gir seg... Sitér dette innlegget Kritisk -men stabilt..... Link to post
RSL Svart 15.Februar.2009 Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Gelder meg som en unge til våren.... Det skal ikke bli mye varmere i været før jeg anser årets båtsesong for åpnet. Jeg har innom båten minst en gang pr uke siden jeg la burka over henne og verker etter å ta den av igjen. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Fru Charente Svart 18.Februar.2009 Del på Facebook Svart 18.Februar.2009 Venter med lengsel på at isen i Frognerkilen blir borte, men så snart den er vekk er vi borte fra havna også. Fru Charente Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.