Atco Startet 12.Mai.2004 Del på Facebook Startet 12.Mai.2004 Etter å ha jaktet på båt en tid, så føler jeg selv at jeg skjøt "inner tieren" i går kveld Det er med stor ærbødighet jeg skal overta HaraldL sin 100% strøkne Nidelv 26 Jeg tror ikke jeg tar for store ord i min munn når jeg påstår at dette må være en av norges desidert flotteste og mest velholdte -85 modeller, og AKKURAT den båten jeg har sett etter. Stor motor, topp utstyrt, og i absolutt topp teknisk stand, og selv om det blir som å hoppe etter Wirkola, så lover jeg å prøve å holde standarden HaraldL har satt. HaraldL: Jeg vet det gjør deg vondt å selge den, men jeg håper prisen i alle fall gir deg litt igjen for allt arbeidet............ Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Andy Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Gratulerer! Og husk at en godt brukt Mercedes ofte er bedre enn en ny Lada Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 :flag:Gratulerer Gratulerer med et godt valg. Har selv vært en lykkelig Nidelveier i mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 12.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 :flag:Gratulerer Gratulerer med et godt valg. Har selv vært en lykkelig Nidelveier i mange år. Det vet jeg Amorosa, eders udmerkede og sjarmerende hjemmeside har vært flittig besøkt, og en klar overbevisningsfaktor om at dette var båttypen som passet familien og kontoen Jeg er ennå helt skjelven etter å ha gått først over målstreken på denne båten , at interessen var stor er vel ingen bombe Julaften kom tidlig i år , nå gleder vi oss stort til en deilig sommer. Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
HaJ Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Gratulerer med ny båt! Et solid og romslig alternativ i bruktbåtjungelen. Foreldrene mine hadde en Nidelv 24 i en årrekke som de var svært fornøyd med. Da ønsket om et selvlensende dekk ble for stort, valgte de å bygge om båten i stedet for å bytte den. Ny hardtop, fast bakvegg og fin uteplass til fisking eller soling. Ha en riktig fin båtsommer Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
Trude III Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Det er med blannede følelser at båten er solgt. Jeg trodde 3 fot syken ville slippe taket med denne båten men akk... Gratulerer med ny båt. Jeg begynner nå jakten etter en båt på rundt 30 fot med rett akterspeil. Nøl ikke med å si i fra hvis du vet om noe Hilsen Harald L. Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Amorosa Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Det er med blannede følelser at båten er solgt. Jeg trodde 3 fot syken ville slippe taket med denne båten men akk... Gratulerer med ny båt. Jeg begynner nå jakten etter en båt på rundt 30 fot med rett akterspeil. Nøl ikke med å si i fra hvis du vet om noe Hilsen Harald L. Dette høres ut som en Nidelv 28 Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Slutter meg til gratulantene. Vi var også sterkt inne på en Nidelv 26 når vi solgte seilbåten i høst. Ønske om raske turer ut Oslofjorden i årene fremover pga småbarn gjorde at vi valgte en helplaner (Fjord 815). Prisen var ikke særlig mye høyere og heller ikke drivstofforbruk pr mil. så det hørtes rett og slett bra ut syns vi, men: Nå blir det to uker på land for repr. av hekkaggr. så kanskje jeg var litt overmodig og ikke regnet nok med ekstra vedlikhold pga hekkaggr. (dekkes av selger denne gangen). Litt bekymringer har jeg hatt med alle båtene mine så det er vel en del av båtlivet... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
jorhei Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Gratulerer med ny båt....... Blir nok en fin sommer nå ja Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Pjolter Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Hviver på gratulantene jeg da,, flott båt altså.. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
SeaMaster175 Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Gratulerer med kjempefin båt. Lykke til på alle turer og opplevelser med den! mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 12.Mai.2004 Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Ikke annet enn å og gratulere Regner med det blir kraftige for å feire kjøpet... mvh GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 12.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2004 Ikke annet enn å og gratulere Regner med det blir kraftige for å feire kjøpet... mvh GipsyGirl He he....tror jeg skal kaste en dregg ut i hagen, så kan jeg ta en anker på toppen av ølen jeg koser meg med nå..... :diving :lol: Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.