Jump to content

Hurra, det ble en Nidelv 26!

Atco

Recommended Posts

Etter å ha jaktet på båt en tid, så føler jeg selv at jeg skjøt "inner tieren" i går kveld :smiley:

Det er med stor ærbødighet jeg skal overta HaraldL sin 100% strøkne Nidelv 26 :eek:

Jeg tror ikke jeg tar for store ord i min munn når jeg påstår at dette må være en av norges desidert flotteste og mest velholdte -85 modeller, og AKKURAT den båten jeg har sett etter.

Stor motor, topp utstyrt, og i absolutt topp teknisk stand, og selv om det blir som å hoppe etter Wirkola, så lover jeg å prøve å holde standarden HaraldL har satt.

HaraldL:  Jeg vet det gjør deg vondt å selge den, men jeg håper prisen i alle fall gir deg litt igjen for allt arbeidet............ :eek:

Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen....

:flag:Gratulerer :flag:

Gratulerer med et godt valg.

Har selv vært en lykkelig Nidelveier i mange år.

Det vet jeg Amorosa, eders udmerkede og sjarmerende hjemmeside har vært flittig besøkt, og en klar overbevisningsfaktor om at dette var båttypen som passet familien og kontoen :cheers:

Jeg er ennå helt skjelven etter å ha gått først over målstreken på denne båten  :seeya:, at interessen var stor er vel ingen bombe  :wink:

Julaften kom tidlig i år  :lol:, nå gleder vi oss stort til en deilig  :seeya: sommer.

Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen....

:seeya:

Det er med blannede følelser at båten er solgt. Jeg trodde 3 fot syken ville slippe taket med denne båten men akk...

Gratulerer med ny båt.  :cheers:

Jeg begynner nå jakten etter en båt på rundt 30 fot med rett akterspeil.

Nøl ikke med å si i fra hvis du vet om noe  :seeya:

Hilsen Harald L.

Trude III

:seeya:

Det er med blannede følelser at båten er solgt. Jeg trodde 3 fot syken ville slippe taket med denne båten men akk...

Gratulerer med ny båt.  :wink:

Jeg begynner nå jakten etter en båt på rundt 30 fot med rett akterspeil.

Nøl ikke med å si i fra hvis du vet om noe  :seeya:

Hilsen Harald L.

Dette høres ut som en Nidelv 28 :cheers:

Slutter meg til gratulantene. Vi var også sterkt inne på en Nidelv 26 når vi solgte seilbåten i høst. Ønske om raske turer ut Oslofjorden i årene fremover pga småbarn gjorde at vi valgte en helplaner (Fjord 815). Prisen var ikke særlig mye høyere og heller ikke drivstofforbruk pr mil. så det hørtes rett og slett bra ut syns vi, men:

Nå blir det to uker på land for repr. av hekkaggr. så kanskje jeg var litt overmodig og ikke regnet nok med ekstra vedlikhold pga hekkaggr. (dekkes av selger denne gangen).

Litt bekymringer har jeg hatt med alle båtene mine så det er vel en del av båtlivet... :seeya:

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Ikke annet enn å  :cheers: og gratulere

Regner med det blir kraftige :drink: for å feire kjøpet...

mvh

GipsyGirl

He he....tror jeg skal kaste en dregg ut i hagen, så kan jeg ta en anker :drink: på toppen av ølen jeg koser meg med nå.....  :diving

:lol: :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...