Jump to content

Periodisk motorstopp, 2006 Tohatsu 50hk påhenger.

jkm93

Recommended Posts

Jeg er da Joakim og er ny på dette fantastiske forumet, så velkommen til meg. :smiley:

Er vel mange som gleder seg til høsten nå, det gjør hvertfall jeg. Så litt på noen sommerbilder igår kveld og det ga litt ekstra sommerfuler i magen ja, he he. Jeg kjøpte meg en ny båt ifjor vinter, en terhi big fun med 50 hk 2006 og en 2007 mod båthenger til 70 lapper, uten skader. var dette et godt kjøp? :eek:

Hadde et problem med motorstop de få gangene vi prøvde båten og problemet ble løst den siste dagen, håper jeg. men kommer sikkert til gjenta seg. Fant aldri ut hva det var? motoren bare stoppet helt plutselig, jeg fikk startet den igjen med en gang de 2 første gangene men den siste stoppet den for godt midt uttpå,men så venta jeg litt så fikk vi fyr nok til å komme oss inn. jeg sjekket oljen ( det er tohatsuen med olje tank på motoren ) men det så ok ut så deretter sjekket jeg bensinen og der var det mere enn nok, så sjekket om bensin ledningen satt fast og at motoren fikk bensin. sjekket også om bensin ledningen hadde fritilgang, altså at ingenting lå oppå ledningen. men har noen av dere noen idèr? :seeya:

Jkm :flag:lag.gif

Redigert av jkm93 (see edit history)

Dykker- og båtsertifikatet er på plass

Det går ikke å endre det etter en halv time tror jeg...

Men da vet du det til neste gang. :smiley:

Det er så mange innlegg/emner på disse sidene at "feilen" forsvinner fort nedover, hvis ikke noen svarer daglig på emnet ditt.

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Det går ikke å endre det etter en halv time tror jeg...
Stemmer det, I fix :wink:

Er det riktig med "Periodisk motorstopp, 2006 Honda 50hk påhenger."?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...