benq Startet 16.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2009 Har akkurat åpnet konvolutten med regningen på gjennomført VHF kurs med alle avgifter. Mitt sertifikat koster meg 2873 blanke norske kroner, egentlig mye penger for den innplastede papirlappen. Her var det folkeuniversitetet Nord Troms som sto som arrangør. Er det andre som nylig har tatt samme papiret og hva koster det ellers i kongeriket Norge? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 16.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2009 Baatskolen POSEIDON har nylig øket prisen til NOK 1.950 - og det er inklusive både læreboken og sertifikatgebyret. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
benq Svart 16.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2009 Det var som f... Her betaler jeg 1800 for kurset og eksamensavgift kr. 675, materiellavgift 398, er det det man må betale? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 16.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2009 Det kommer stadig nye medlemmer til BP. Jeg vil tro at det snart er grunnalg for å ha et nytt VHF/SRC undervisningsopplegg på BP? Jeg har kjøpt den nye pensumboka og ser at det er flere ting jeg må skjerpe meg på. Sitér dette innlegget Link to post
snekkegutt Svart 16.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2009 God kveld! Eg tok sertifikatet i forrige uke som privatist. Betalte: Eksamensavgift på kr. 675,- Pensumbok kr. 353,- inkl. porto Så det er fullt mulig å skaffe seg dette sertifikatet til rundt tusen-lappen hvis en gidder å lese noen timer. Det er sikkert noe man går glipp av ved å lese som privatist, kanskje noen gode historier og noen småtips her og der. Men noe har eg nå fått med meg, hadde null feil:) snekkegutt Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 16.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2009 Min erfaring er at det går greit å ta det som privatist. Jeg las meg grundig opp på forhånd og tok en endagskurs i regi av sjøassistanse i fjor. Det var strengt tatt ikke nødvendig for å klare testen når man hadde lest boka. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Poseidon Svart 16.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2009 Det kommer stadig nye medlemmer til BP.Jeg vil tro at det snart er grunnalg for å ha et nytt VHF/SRC undervisningsopplegg på BP? .... Gjerne for meg hvis interessen er til stede. Forøvrig begynner jeg nytt SRC/VHF-kurs i Stavanger 29. april, det går over tre onsdagskvelder. Båtførerkurs her i Stavanger, med innlagt praksistur, starter allerede 04. mars, hvis det skulle være av interesse for noen av våre lokale baatplassen-folk.... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.