sotra Startet 12.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2004 Noen som har erfaringer med å bruke webasto vannvarmer i båt, har en webasto thermo 350 på 30 kw er "24 volt" som eg lurte på å selge eller bytte. Er dette noe som er brukende i en båt? Muligens i feil forum men eg prøver her eg Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 12.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2004 Muligens i feil forum men eg prøver her eg Ja, flyttet denne til åpent forum.Finner du ut at du vil selge kan du annonsere den etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 12.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2004 Hallo. Har ingen erfaring med Webasto i båt, men har hatt det i lastebil i mange år. Privat ville jeg ikke hatt dette. Har et mye for stort strømforbruk. Ble jeg stående "over" en plass, ikke fikk returlast og måtte stå en hel helg så var batteriene flate. Så skal jeg betale selv ville jeg gått for noe uten strøm. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
sotra Svart 12.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2004 Noen data: Forbruk: 140W Dieselforb:3,7 l/t Effekt: 35kw Sirkulasjonspumpe: 6000 L/T 24v 209w Sirkulasjonspumpe kan byttes ut med en mindre Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 12.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2004 Jeg har webasto vannvarmer i båten. Båten er 40 fot. Varmeren er 5 kw. Litt i snaueste laget. Men din på 35 kw er sannsynligvis passe til en 60-70 foter. Da er nok heller ikke strømforbruket noe problem. Viggo Båtboer Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.