morten s Startet 17.Februar.2009 Del på Facebook Startet 17.Februar.2009 Hei dere der ut , jeg har en Skagu 28 plattgatter med volvo b20 motor og 280 hekkaggregat. Det er montert hydraulisk styring som er 1. år gammel- Når jeg kjører i lave hastigheter ( under 8 knop ) "logrer" båten voldsomt, det er vanskelig å holde rett kurs. Er det noen som har hatt samme problem? eller har noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt problemet??? Morten S Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 (redigert) Du bør nok skifte tittel, ellers blir denne stengt av moderator. Ta med fullt merke på båt og motor i tittelen. Redigert 17.Februar.2009 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Nils1 Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Er ikke den tittelen han bruker ok ? Han beskriver jo problemet ganske tydelig ? eller er detnoe jeg ikke skjønner? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Tittelen er justert. Sitér dette innlegget Link to post
morten s Svart 17.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Hei igjen. Beklager tittelen dette er mitt første innlegg. Ble ikke noe klokere av svarene foreløpig men håper på hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Dette er vel ganske så normal oppførsel på planende båt i lav fart. Kan visstnok begrenses litt ved å tilte drevet inn og evt trimflaps ned, etter hva jeg har lest. Selv har jeg kun hatt båter som trives best under 8 knop, så dette er ikke noe jeg har førstehåndskunnskap om... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.