Sjøkua Startet 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2009 Hei vi er en gjeng fra Sætre som bruker å reise til Koster i påsken, og lurer egentlig på hvor mange baatplassen venner vi kommer til å møte der. Bildet er fra Påsken 2008! Kua Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Slett ikke umulig at vi kommer innom. Vi har ikke så langt å kjøre da båten ligger på Grimsø. Ser an vær og føre. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Du skal ikke se bort fra at vi stikker innom også. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Kommer! Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Skal definitivt til Koster! Hjemturen for to år siden kom det masse snø Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Sjøkua Svart 18.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Du skal ikke se bort fra at vi stikker innom også. Tror vi ses jeg! Etter hva jeg kan se er det båten din som ligger bakerst på bilde! Kua Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Regner med at vi møtes i Strømstad først for bunkring. Du skal ikke se bort i fra at vi sees der først. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
stressless Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Kommer til Koster hvis jeg får fri fra jobb. Jeg regner med at dere må ha en mann som kan dette med strøm. (ref fra i fjor). Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Kommer så klart (hvis jeg får gearkassene på plass) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
fem@il Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 (redigert) En eller annen plass i "norra Bohuslän" blir det i påsken,om ikke i Kostersundet(som avbildet),så ihverfall en eller annen plass i det flotte området. mvh fem@il Redigert 18.Februar.2009 av fem@il (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Kommer Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
fem@il Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Jeg regner med at dere må ha en mann som kan dette med strøm. (ref fra i fjor). Ja,en ren katastrofe i Kostersundet,håper det snart blir oppgradert. På høy tid. mvh fem@il Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Vi er en gjeng båtboere som reiser til Skagen i påsken. Dette blir vel 4 påsken på rad. God tradisjon Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Det er montert begrensere på uttakene i Kostersundet. Tror det er fire amp pr. uttak. Der satt opp skilt "Kun lading". Prøver noen seg med bereder e.l. tripper begrenseren. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Regner med påsketuren går til Kosterområdet, men det er vær og vind som avgjør. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Sjøkua Svart 18.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Det er montert begrensere på uttakene i Kostersundet.Tror det er fire amp pr. uttak. Der satt opp skilt "Kun lading". Prøver noen seg med bereder e.l. tripper begrenseren. Egentlig veldig bra det for noen ødela for andremed å bruke veldig mye strøm! Folk får heller fyre med varmeren om bord! Kua Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 jøss da er hele koster smekkfullt alerede bare fra baatplassen vi pleier også å være i strømstad og koster i påsken men tviler på at været gjør at jeg rekker å bli ferdig med sveising og rep av skaden men kommer gjør vi - første turen Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mariell Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Hvis vær og føreforhold tilsier det. Så er planen å gå til Strømstad Mandag 06.04. Noe bunkring der så videre til Grebbestad området tirsdag eller onsdag. En tur innom Koster på veien ned eller på returen er ikke umulig. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Astor Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Salt Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Det bllir forhåpentligvis båttur palmesøndag-påskeaften, men neppe til Koster. Kanskje siste stopp på hjemvegen. Håper å nå Hunnebostrand. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Hulda Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Mulig Hulda tar turen ut for å titte på dere. Ligger over Strõmstad. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Ja si det , har vel blitt en tradisjon detta nå vel ? Har blitt noen år på rad , med samme gjengen . Det er jo lissom året's første tur for mange , å et av høydepunktene da . Så om jeg blir ferdig med alle sykdommane på båten , så er planen klar . Først handle å fylle opp der det trengs , så er det rett på Koster ..... Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
EIRINA Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Vi lurer på det samme selv vi mulig strømstad Tanum strand Koster vi får se Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Det blir nok Syd-Koster på oss også, mest sannsynlig går vi til Brevik Fru Charente Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 18.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Ja si det , har vel blitt en tradisjon detta nå vel ? Har blitt noen år på rad , med samme gjengen . Det er jo lissom året's første tur for mange , å et av høydepunktene da . Så om jeg blir ferdig med alle sykdommane på båten , så er planen klar . Først handle å fylle opp der det trengs , så er det rett på Koster ..... Tine IV Du vet når påsken nermerseg Tine er alle sykdommene fikset! Du får ikke sove om natten du når påsken nermer seg og ikke båten er klar! Kua Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.