Jump to content

Påske på Koster.

Sjøkua

Recommended Posts

Jo, men vann er det værre med. Husk å tanke vann hjemmefra eller i Strømstad

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

........ strømmen er på hele tidne men strandkanten åpner først Skjærtorsdag....

.... og da står vi der først i køen :wink:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

Når jeg leser dette om påsketur til Koster, ja da angrer jeg fært på at jeg har bytta meg ned til dagsturbåt. :headbang:

Men men, jeg skal vel få kost meg med den alikevel, håper jeg da. Men er været godt så kan jeg jo ta en dagstur og besøke dere.

Runo, vi kan kanskje få lov til å varme oss hos dere før hjemover turen, eller? He he :seeya:

Mvh Lang panne

Runo, vi kan kanskje få lov til å varme oss hos dere før hjemover turen, eller? He he :seeya:

Mvh Lang panne

Det er sikkert no problem , bare å komme det da . Svipper jo ned dit på en snæpp du , om det er ok vær .Vært artig det vel , pleier å ha det mega bra . Håper at båt å vær er på vår side , når den tid kommer .

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Hjemturen for to år siden kom det masse snø :smiley:

Dette bildet er tatt fra vår hjemtur fra Koster 1. påskedag 2007.... Etter en fantastisk påske med flere baatplassen båter, så satt vi kursen hjemover 1. påskedag etter frokost og dette været møtte oss ved Svenner fyr noen timer senere.

S3.jpg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

0803_paasken_08_057.jpg Typisk Koster

0803_paasken_08_059.jpg Pust i bakken ved "Galeien"

0803_paasken_08_062.jpg Fra stranda nedenfor hotellet

0803_paasken_08_066.jpg Tur til "Bonden"

0803_paasken_08_071.jpg Noen sure dager (og netter også.) Ebern fikk kjørt seg.

0803_paasken_08_081.jpg Heksa fikk en litt hard landing i skauen på SydKoster

0803_paasken_08_084.jpg På Fergekafeen. Men hva har hun i glasset?

0803_paasken_08_085.jpg På "Galeien"

0803_paasken_08_087.jpg Fire BP medlemmer, men hvem?

ad. planlegging:

Siden det er så mye Koster-mimring her - blir det helt gærn´t å legge ut en snutt fra slutten av sesongen på Koster? Sammen med Svenning hadde vi en fin sen augusthelg i Kostersund i fjor. Video (QuickTime) her:

http://web.me.com/terjeavner/Websted_/Vide...sterminner.html

Det ble grilling, vaking og solnedgang på stranda på nordsiden. Fullt mulig i påska også! :yesnod: Vi gleder oss!

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...