Akoya Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Er det strøm der i påsken? Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
Enzo Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Jada det er strøm der og det er mulig å kjøpe mat osv også Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Jo, men vann er det værre med. Husk å tanke vann hjemmefra eller i Strømstad Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Husker jeg feil? Ble ikke strømmen satt på skjærtorsdag? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mariell Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 For dem som skal innom Strømstad. Der blir strømmen satt på Fredag før Palmesøndag. Regner med at også vann er tilgjegenlig fra samme dato. Hvis det ikke er alt for kaldt. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sjøkua Svart 18.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Husker jeg feil? Ble ikke strømmen satt på skjærtorsdag? Vi hadde strøm hele tiden i fjor. Kua Sitér dette innlegget Link to post
jdahl Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Vi lå på koster i fjor, hadde en fin tur, ungene startet bade sesongen. Vi håper på tur i år også Sitér dette innlegget Link to post
Camilla 1150 Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 da husker du nok feil Astor, det er strømmen er på hele tidne men strandkanten åpner først Skjærtorsdag.... det er nok det du husker Sitér dette innlegget Link to post
Camilla 1150 Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Hei vi er en gjeng fra Sætre som bruker å reise til Koster i påsken, og lurer egentlig på hvor mange baatplassen venner vi kommer til å møte der. Bildet er fra Påsken 2008! Kua Vi kommer helt klart til Koste i påsken! Men det har du vel allerede regnet ut Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 18.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Vi kommer helt klart til Koste i påsken! Men det har du vel allerede regnet ut Ja regner med at du er nederst i 3 ølen når jeg kommer til Strømstad!! Kua Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 ........ strømmen er på hele tidne men strandkanten åpner først Skjærtorsdag.... .... og da står vi der først i køen Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tine IV Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 (redigert) .... og da står vi der først i køen Uff er bare øl å sånt tull der , ikke bra men det skal vel gå . Red:Åpner vel kl-13.00 om jeg ikke husker feil . Tine IV Redigert 18.Februar.2009 av Tine IV (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Sonata 7 Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Kommer til Koster hvis jeg får fri fra jobb. Jeg regner med at dere må ha en mann som kan dette med strøm. (ref fra i fjor). Så vidt g veit så har du vell ordna deg det for en god stund siden... Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Når jeg leser dette om påsketur til Koster, ja da angrer jeg fært på at jeg har bytta meg ned til dagsturbåt. Men men, jeg skal vel få kost meg med den alikevel, håper jeg da. Men er været godt så kan jeg jo ta en dagstur og besøke dere. Runo, vi kan kanskje få lov til å varme oss hos dere før hjemover turen, eller? He he Mvh Lang panne Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Runo, vi kan kanskje få lov til å varme oss hos dere før hjemover turen, eller? He he Mvh Lang panne Det er sikkert no problem , bare å komme det da . Svipper jo ned dit på en snæpp du , om det er ok vær .Vært artig det vel , pleier å ha det mega bra . Håper at båt å vær er på vår side , når den tid kommer . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Servicemannen Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Nå har en på båt meld seg på, to andre på båt er litt usikre og resten har heggbølgere Ender med jeg tar min beste venn Sydvesten med i tur ned til å støtte stakkars Amalia 36 som ellers blir kannskje med eneste båten der Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
hifo Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 ja det er det jeg sier. baatplassen er stedet hvis man vil ha nye venner. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Sydvesten Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Hjemturen for to år siden kom det masse snø Dette bildet er tatt fra vår hjemtur fra Koster 1. påskedag 2007.... Etter en fantastisk påske med flere baatplassen båter, så satt vi kursen hjemover 1. påskedag etter frokost og dette været møtte oss ved Svenner fyr noen timer senere. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sjøkua Svart 19.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Hei alle sammen tengte å legge ut noen bilder fra i fjor så vi får litt forsmak på påsken! Dette var en liten forsmak fra 2008! Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Typisk Koster Pust i bakken ved "Galeien" Fra stranda nedenfor hotellet Tur til "Bonden" Noen sure dager (og netter også.) Ebern fikk kjørt seg. Heksa fikk en litt hard landing i skauen på SydKoster På Fergekafeen. Men hva har hun i glasset? På "Galeien" Fire BP medlemmer, men hvem? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Sjøkua Svart 19.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Fine bilder Rem! Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Det ser veldig hyggelig og bra ut det her Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 slett denne tråden jeg begynner å grine - jeg rekker det aldri buhu Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
ter-av Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Siden det er så mye Koster-mimring her - blir det helt gærn´t å legge ut en snutt fra slutten av sesongen på Koster? Sammen med Svenning hadde vi en fin sen augusthelg i Kostersund i fjor. Video (QuickTime) her: http://web.me.com/terjeavner/Websted_/Vide...sterminner.html Det ble grilling, vaking og solnedgang på stranda på nordsiden. Fullt mulig i påska også! Vi gleder oss! Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
REM Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Stemningsfyllt videosnutt ter-av. Var dere på stranda ved campingplassen? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.