Bonus Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Her "glemmer" vel du å opplyse om en ikke helt ubetydelig kjøpesum i tillegg til den beskjedne driftsutgiften Rett skal være rett Bergen. Jeg har betalt ca. 75.000 kr for plassen. Kan selv bestemme prisen om jeg ønsker å selge ... , tror nok ikke det nei Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Svenning, du må jo ha det akkurat som plommen i egget Jeg klager ikke nei ... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Jeg har betalt ca. 75.000 kr for plassen. Da har jo du totalt sett en meget billig båtplass med super beliggenhet Jeg så for meg et beløp på det tredobbelte av dette. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Sikkert lite interessant for dere men jeg betalte 8000 i depositum (2007) for en 3,5 m plass, og betaler 800 i året. Dette er i ferskvann (Storsjøen). Det er uten strøm og vann ved hver plass, men det finnes serviceplass med dette tilgjengelig! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Frikar Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Betaler 10.000 i året for en 13m lang plass, ligger longside til kai i smedasundet. pluss ca 2500 i strøm Espen Sitér dette innlegget Link to post
Bruningen Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 9500 i innskudd, + 850 i året - vann + strøm etter forbruk (måler ombord) 3, 5 m plass. Jaggu betaler enkelte rimelig heftige priser, ser jeg! Sitér dette innlegget Kritisk -men stabilt..... Link to post
JGH Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Betaler ingenting eg ennå, sniker meg til en plass. Om vinteren har eg strøm, tilgang til vatn har eg og. Longside kai. Men me skal vel til med flytebrygger så da må eg vel betale eg og. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
aileenll Svart 21.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2009 Det gir et godt perspektiv på hva avskrivninger og drift koster av et bryggeanlegg. Jeg har egen brygge her foran huset og jeg har gremmet meg over hver tusenlapp jeg bruker. Men etter dette inlegget ser jeg lyst på det 18m og båtgarage, for noen tusenlapper og lidt arbeid Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.