Jump to content

KNBF glemte å fakturere medlemer for 2008

freddyper

Recommended Posts

Hehe ,lov har dem kansje .Men so what ,får jeg en slik regning så hadde jeg vel stussa litt .Nå fikk jeg regninga mi ifjor , å den blei også betalt .Men du kan jo velge å ikke være medlem 2008 da vel, kansje ikke helt etter boka det heller men. Er jo opp til den enkelte det vil jeg mene, men er du medlem så er du vel medlem.Kan bli litt artig å se svarene her , om det kommer flere ....

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Litt merkelig dette med regninger egentlig, jeg kjøpte nylig ny båt, og da denne skulle registreres i småbåtregisteret fikk jeg avslag fordi årsgebyret for den båten jeg allerede hadde ikke hadde blitt betalt i fjor, de låg ved kopi av regningen som jeg mener å huske i farten hadde forfall i februar/mars 2008, summen var på skarve 100,- så det sier seg selv at dette skyldes en ren forglemmelse eller at jeg aldri mottok regningen, en ting jeg iallfall er sikker på er at de heller aldri hadde sendt meg purring på dette...(fordi en glemmer ikke en slik regning to ganger).. Så undrer meg for hva som hadde skjedd med dette om jeg ikke nå hadde bedt om registrering av båt nummer to. Det hører med til historien at regningen ble betalt og at båt nummer to nå er godkjent for registrering.

Etter en rask sjekk over betalte regninger sist år der jeg ikke kunne finne at medlemskapet var betalt for 2008, ble regningen lagt inn for betaling. Jeg har vært medlem i KNBF i mange år, også 2008, og jeg betaler selvfølgelig for medlemskapet.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...