freddyper Startet 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2009 Fikk i dag medlemskontigent fra KNBF for 2009, i den forbindelse så lå det med et brev der KNBF beklager at medlemskontigent for 2008 ikke ble sendt ut til enkelte medlemer i fjor, derfor ligger det ved faktura for medlemskontigent for 2008. Mitt spørsmål er om KNBF har lov å gjøre dette??? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Hehe ,lov har dem kansje .Men so what ,får jeg en slik regning så hadde jeg vel stussa litt .Nå fikk jeg regninga mi ifjor , å den blei også betalt .Men du kan jo velge å ikke være medlem 2008 da vel, kansje ikke helt etter boka det heller men. Er jo opp til den enkelte det vil jeg mene, men er du medlem så er du vel medlem.Kan bli litt artig å se svarene her , om det kommer flere .... Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Mouche Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Siden medlemsskap i KNBF har så mange fordeler samt at du støtter en god sak så ville i allefall jeg for egen del bare betalt regningen og ikke gjort noe "nummer" av dette, men vi er alle forskjellige! Var du forresten betalende medlem i 2007 og eventuelt tidligere år? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
freddyper Svart 20.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Var du forresten betalende medlem i 2007 og eventuelt tidligere år? Ja jeg var betalende medlem i 2007 og tidligere år. Det jeg reagerer på er at det er rart at dette ikke har blitt oppdaget i 2008. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Error is human, forgiveness is divine! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
SeaRaymond Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Litt merkelig dette med regninger egentlig, jeg kjøpte nylig ny båt, og da denne skulle registreres i småbåtregisteret fikk jeg avslag fordi årsgebyret for den båten jeg allerede hadde ikke hadde blitt betalt i fjor, de låg ved kopi av regningen som jeg mener å huske i farten hadde forfall i februar/mars 2008, summen var på skarve 100,- så det sier seg selv at dette skyldes en ren forglemmelse eller at jeg aldri mottok regningen, en ting jeg iallfall er sikker på er at de heller aldri hadde sendt meg purring på dette...(fordi en glemmer ikke en slik regning to ganger).. Så undrer meg for hva som hadde skjedd med dette om jeg ikke nå hadde bedt om registrering av båt nummer to. Det hører med til historien at regningen ble betalt og at båt nummer to nå er godkjent for registrering. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Etter en rask sjekk over betalte regninger sist år der jeg ikke kunne finne at medlemskapet var betalt for 2008, ble regningen lagt inn for betaling. Jeg har vært medlem i KNBF i mange år, også 2008, og jeg betaler selvfølgelig for medlemskapet. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SandAnker Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Det som skremmer meg mere, er at KNBF ikke har et bedre system for hvem de har sendt ut faktura til Sitér dette innlegget Link to post
Viknes830 Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Well...nobody is perfect... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 21.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2009 Det som skremmer meg mere, er at KNBF ikke har et bedre system for hvem de har sendt ut faktura til Hvis det dreier seg kun om noen få medlemmer kan det muligens kalles en glipp / feil. Gjelder det flere titalls medlememer stiller saken seg annerledes, da en en gjerne kalle det dårlige faktureringsrutiner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.