Jump to content

Min arbeidsplass

bellen

Recommended Posts

Eg tenkte eg skulle legge ut nåken skrytevideoa av kva eg jobber med. Kvaliteten på filmane er ikkje så bra siden eg har filma med mobiltelefon.

Denne motoren er på ca 800 hk og står ombord i ei ferge som blei bygd i 1962.

Denne filmen er også frå ei ferge som er litt nyere (1967). Dette er en to-takter Wickman.

Og jeg holder bl.a. styr på et dusin av disse

pls07_main_rack.jpg

Som blant mye annet styrer dette losseanlegget (for å beholde et maritimt preg på denne postingen):

radioplassering_ll1_kaikontor.jpg

:lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Hehe.. Her hadde det komt mykje på "skrytetråden", ja :flag:

Eg synest det er morosamt å sjå kva andre jobber med. Er ikkje noko krav for at det skal vere båtrelatert det dere jobber med, bare legg ut film eller bilder om dere har.

Og du er utdannet maskinist?

Veldig spenennde og se da jeg selv skal utdanne meg som motormann og gjerne maskinist senere.

Ja... Eller... Eg holder på med utdanninga fortsatt, men er ferdig nå til sommaren.

Redigert av bellen (see edit history)

Eier og driver et firma som driver med vakuumforming av plast.

Lager bl.a. disse kuplene i 10mm UV-bestandig Lexan til livredningsbåtene til Umoe Schat-Harding.

umoe.jpg

Og plastdekslene til Sleipner i ABS/PC V0:

sleipner.jpg

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Det er vel egentlig bare fugler som kan fly ! :giggle:

:lol::lol::lol:

Du lot deg NESTEN provosere der !! :lol::lol:

Hadde neste håpa på en skikkelig utgreiing om kvinnelige piloter jeg nå!!

Men som du sikkert skjønte, det var en "lure" påstand!! :wink:

:sailing:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...