Fenix Startet 13.Mai.2004 Del på Facebook Startet 13.Mai.2004 Har fått kalesje over cockpit, og vurderer nå eventuell varmekilde. Kan Heat Pal være løsningen, eller blir det bare å fyre for kråka? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Hei. Vet ikke om du har mange glipper i kantene av kalesjen, men i vår Saga27 er jo store deler av båten dekket av kun kalesje. Og Termic'en vår på 2,5kw (varmluft) klarer da å holde varmt, 20grader, både der og i salongen selv med ned mot +5grader ute. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Brum Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Hadde kalesje på en 33-foter, og når jeg en sjelden gang trengte varme i cockpit satt jeg bare på gasskomfyren noen minutter, tok en lille en og gjerne mor i armkroken. Som oftest var det siste mer enn bra nok! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.