Jump to content

nye puter - pris (og ny, stor båt!)

hschrde

Recommended Posts

Jeg skal gå igjennom oppgjøret på en båt jeg har lånt ut. Er det noen som vet hva tre nye puter i en forpigg på ca. 1.5-2 kvadratmeter vil komme på? Har ingen anelse - og vet ikke hvor jeg skal starte å ringe heller...

Ellers er det ny båt på meg:

http://www.finn.no/finn/boat/object?id=429...521&pos=0&rub=7

Blir nok en god helårsbåt etter en sommerjobb ombord i den!

Hans Christian

Takk, takk! Den er virkelig gedigen, men det er uendelig mye småarbeid på den i tillegg til den brannen. Og putene til denne trenger virkelig en vask ;-) Men det som avgjorde det for meg var at den kan brukes fullt ut etter en ukes arbeid - det er noe annet enn å innrede lasterommet i ei skøyte samt lete etter kaiplass for 45 fot! Så får jeg heller bygge på med en flott akterkabin dersom jeg får veldig lyst til å snekre i høst... Trenger bare å heve dekket en halvmeter - da blir det bra utsikt fra bakdekket også!

Vet ikke hvor du holder til, men her i Oslo-området kan jeg anbefale Systuen hos J.Rønsdal A/S på Nesbru. Spør etter Stassel (er det en mann som svarer, er det han..). Forklar han hva det gjelder, så får du en pris fra han. Og, han holder prisen. I tillegg til dette gjør han et meget bra arbeid; i alle fall det jeg har sett inkl. mine egne puter & stoler.

Telefonen til han er 66 84 52 40, og han kommer ikke før kl 09.00 ( til 17.00)

:-) fredriksen

Jeg er enig i fredriksen der! Rønsdal gjør en god jobb! Hvorfor ikke gjøre det selv forresten? har du de gamle putene noenlunde intakt, brukes de som mal, og har du en liten sykerske i deg og en maskin, vips så har du nye putetrekk. Skumplast fåes billig hos Skumtex. Vi sparte tusener i vår båt sammenlignet med skreddersøm hos proffe. MEN, det tok TID!!!  :wink:

2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo

Joda, det er nok ikke så vanskelig å sy, nei. Det er bare det at jeg må ha prisen siden hun som leide båten i vinter fikk sopp i de gamle trekkene. Hadde hun bare lufta skikkelig, så hadde hun sluppet å legge ut for nye puter til båten min! Så derfor trenger jeg egentlig bare en cirka pris - det kan vel fort bli litt, tenker jeg...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...