hschrde Startet 13.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2004 Jeg skal gå igjennom oppgjøret på en båt jeg har lånt ut. Er det noen som vet hva tre nye puter i en forpigg på ca. 1.5-2 kvadratmeter vil komme på? Har ingen anelse - og vet ikke hvor jeg skal starte å ringe heller... Ellers er det ny båt på meg: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=429...521&pos=0&rub=7 Blir nok en god helårsbåt etter en sommerjobb ombord i den! Hans Christian Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 13.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2004 Gratulerer med ny flott båt. Jeg har og sett litt på den.Kan desverre ikke hjelpe deg når det gjelder putene. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
hschrde Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2004 Takk, takk! Den er virkelig gedigen, men det er uendelig mye småarbeid på den i tillegg til den brannen. Og putene til denne trenger virkelig en vask ;-) Men det som avgjorde det for meg var at den kan brukes fullt ut etter en ukes arbeid - det er noe annet enn å innrede lasterommet i ei skøyte samt lete etter kaiplass for 45 fot! Så får jeg heller bygge på med en flott akterkabin dersom jeg får veldig lyst til å snekre i høst... Trenger bare å heve dekket en halvmeter - da blir det bra utsikt fra bakdekket også! Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 13.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2004 Vet ikke hvor du holder til, men her i Oslo-området kan jeg anbefale Systuen hos J.Rønsdal A/S på Nesbru. Spør etter Stassel (er det en mann som svarer, er det han..). Forklar han hva det gjelder, så får du en pris fra han. Og, han holder prisen. I tillegg til dette gjør han et meget bra arbeid; i alle fall det jeg har sett inkl. mine egne puter & stoler. Telefonen til han er 66 84 52 40, og han kommer ikke før kl 09.00 ( til 17.00) :-) fredriksen Sitér dette innlegget Link to post
Akira Maru Svart 13.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2004 Jeg er enig i fredriksen der! Rønsdal gjør en god jobb! Hvorfor ikke gjøre det selv forresten? har du de gamle putene noenlunde intakt, brukes de som mal, og har du en liten sykerske i deg og en maskin, vips så har du nye putetrekk. Skumplast fåes billig hos Skumtex. Vi sparte tusener i vår båt sammenlignet med skreddersøm hos proffe. MEN, det tok TID!!! Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
hschrde Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2004 Joda, det er nok ikke så vanskelig å sy, nei. Det er bare det at jeg må ha prisen siden hun som leide båten i vinter fikk sopp i de gamle trekkene. Hadde hun bare lufta skikkelig, så hadde hun sluppet å legge ut for nye puter til båten min! Så derfor trenger jeg egentlig bare en cirka pris - det kan vel fort bli litt, tenker jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.