havardw Startet 13.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2004 Jeg vurderer å kjøpe seilbåt på østlandet, siden utvalget her i Trøndelag er så dårlig. Men jeg har hverken tid (lite og sen ferie) eller evne (dette blir min første båt) til å seile denne selv. Det eneste konkrete jeg har funnet på transport så langt er Nor-Cargo, men det virker på innlegg her og andre steder som de er ganske dyre. Er det noen som har noen tips til transport for en seilbåt på 26-32 fot? Innbiller meg at biltransport kanskje er det billigste og raskeste, men alle tips mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 13.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2004 Høres dyrt ut, allerede nå! Men det vanlige med seilbåter er vel ofte at man betaler noen routinerte seilere å gjøre en overføringsseilas (eller hva dette faguttrykket heter). Forøvrig kan du sjekke kategoridokumentet (link øverst). Da finnes et helt avsnit om frakt og transport av båt; begynn med 'Utenfor sesongen'-toppkategorien. (Men jeg kan ikke huske at seilbåttransport ble diskutert tidligere. Og - sist men ikke minst - velkommen til baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
Akira Maru Svart 13.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2004 Jeg kan anbefale Kent Kran! Holder til i Stange/Vestfold og har turer oppover E6 med kranbilen sin! Hør med ham om "returfrakt", det er rimerligere når de har tom retur, men du må regne med en del tusenlapper. Greiere, sikrere, forsikring mm. Ring 48 03 21 00 og se på http://www.kentkran.no/ Lykke til med ny båt! Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
giver Svart 15.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2004 Hei Freddy greie'rn, helt sikkert. 90 tonnmeters kran. 951 51 617 Han får ny lav spesialhenger nå i disse dager. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 15.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2004 Sjekk ulvan rederi i Trondheim. er ganske rimelig. Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Barsk IV Svart 15.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2004 Og jeg gratulerer Håvard og Trine med ny-bruktbåt, vår "gamle" Barsk 1 (Comfort 30). Måtte den tjene sine nye eiere like godt som de gamle eierne. Og når jeg får rigget den ned så er den klar til transporten til Trøndelag. :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: mvh Barsk II (Barsk 1 :seeya:) :flag: :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.