jepp. Startet 25.Februar.2009 Del på Facebook Startet 25.Februar.2009 (redigert) Jeg trenger å få laget et rustfritt eksos anlegg til min båt. Kjenner du noen som driver med slikt her på østlandet? Dette er til en Yanmar LP 300hk. Redigert 25.Februar.2009 av jepp. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Hvis du kunne angi litt nærmere hvor du holder til eller opdatert avataren med hjemmehavn / kommune hadde det hjulpet. Østlandet er et ganske vidt begrep. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Jeg antar disse kan hjelpe deg: Rustfri Tynnplate Industri A/S Wirgenes veg 3, 3157 Barkåker tlf. 33 37 66 33 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Vil tro at Weberg i Fredrikstad er en av de bedre på slikt. De lager alt rustfritt til Windy og Hydrolift. Tidligere hadde de altfor mye å gjøre. Nå har de altfor lite å gjøre, så da sveiser de nok litt for deg. Stein som er daglig leder er en hyggelig fyr Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 (redigert) Knut Andersson Mek. Verksted i Odalen, om det passer med ditt østland. http://www.kamv.no Redigert 25.Februar.2009 av tom-ass (see edit history) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Lazyjack Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Fikk laget et slikt på Kavringen for mange år siden. Billig var det ikke men det holder enda! Sitér dette innlegget Link to post
Aloha II Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Franks skipssmie på Nesodden lager alt i syrefast/rustfritt. 66 91 85 46 Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Har noen tegninger på korsen eksospotte bygges innvendig for å dempe støy fra våteksos? Eg sveiser og lager masse koselig sjølv, men aner ikkje korleis eksospotter bør være. Har lurt på å lage potte til båten min sjøl Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.