Ribtjenester Startet 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2009 Skal kjøpe meg nytt drev, Volvo penta DPH utveksling 1:85. Kjenner du noen som har et for salg? Hvor får jeg best pris? Ps. kan være nyoverhalt med garanti:-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Linn Christina Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Gå inn på finn. på motorer å sjekk opp en som heter Gøran. Han har priser på det meste av volvo som overgår prisene her i lille norge... Masse å spare der Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 25.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Har du noe link til han? hvor holder han til? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Linn Christina Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Holder til i sverige tror jeg, men reklamerer i bankende kjør på finn.no.. Gå inn på motorer, deler å søk på drev, så kommer det opp både brukt og nytt. Tror Gøran bare selger nytt, men ingenting er bedre enn det. Du bor nå nesten i sverige, så det er bare en svipptur over å hente... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Med en svensk krone på 0,77 ville jeg sjekket en seriøs forhandler i Sverige. Drevia.se kanskje? Det finnes vel byttedrev? Vær dog obs på at svensk rett gir deg 3 års reklamasjonsfrist, ikke 5 år som i Norge Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...olderId=1143716 Han her har kanskje noe på lur?? Er sikkert samme person som Linn Christina sikter til Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Ribtjenester Svart 26.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...olderId=1143716 Han her har kanskje noe på lur?? Er sikkert samme person som Linn Christina sikter til Han skal ha 52 tusen svenske for et drev, da må jeg hente det i sverige. Ganske billig det. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 26.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 Med en svensk krone på 0,77 ville jeg sjekket en seriøs forhandler i Sverige. Drevia.se kanskje? Det finnes vel byttedrev? Vær dog obs på at svensk rett gir deg 3 års reklamasjonsfrist, ikke 5 år som i Norge Drevia skulle ha 83000 for byttedrev Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
liberty Svart 26.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 Jeg har kjøpt derv i England hos Coastal Rides .Det er et veldig greit firma og hanle med jeg har vært der nede to ganger og snakket med de.Du får et nytt DPH drev for 3200 pund og for et lite brukt så tar de 2500-2700 pond de er også bilig på andre volvo deler http://www.coastalrides.co.uk/index.htm Sitér dette innlegget Link to post
4play Svart 26.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 har du vært inne og søkt på blocket.se? Det står noen dph drev til salgs der.. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 26.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 Ja har sjekket der også men det ser ut som jeg får tak i 2 år gammelt nyoverhalt for ca 30 lapper og det er jegganske fornøyd med Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 27.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Dette stiller seg i rekken av gode kjøp. Helt nytt drev i eske med garanti for 35k. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Linn Christina Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Dette stiller seg i rekken av gode kjøp. Helt nytt drev i eske med garanti for 35k. Det lønner seg å skjekke ut markedet før kjøp. Tror du har gjort et varp no. Var det et firma eller privat du fikk tak i det? Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 høres utrolig billig ut ett nytt 290 "byttedrev" tror jeg ligger på rundt 70.000 Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 27.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 (redigert) Ja hos Eastern trading han holder til i sverige og norge og estland Kjempe hyggelig kar http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16454950 Redigert 27.Februar.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
sap_2000 Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Annonsen sier nå 59K??? 35K er jo grisebillig... Spessielt om det er levert i Norge inkl MVA. Svoger kjøpte nytt byttedrev (DPE) hos VP i Norge for et par år siden etter havari... Nesten 70K Ellers hadde jeg sjekket opp litt om hvem som garanterer hva. Tror ikke VP i Norge garanterer så mye på et drev som er importert "bakveien" utenom dem... På en annen side. Hvis du får 2 drev for prisen av et Norskt, så.... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Ribtjenester Svart 27.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Det er nok levert grensa. Vanlig volvo garanti på drevet, 5 år. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 9.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Nå står drevet i garasjen Handelen gikk veldig greit, seriøs selger. Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
SeaRaymond Svart 10.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 Kjempegreier dette, men hvordan fikk du ned prisen fra 59.000 til 35.000, volvo opererer vel ikke med 5 års garanti på sine produkter? Norsk kjøpsslov er 2 år garanti og 5 års reklamasjon på varer som er ment vare lenger en 5 år. Det er noe forskjell på garanti og reklamasjonsrett, men uansett kjempehandel høres det ut som, vil ta vare på denne tråden da jeg selv har DPH drev, men dog enda bare 20 timer på dette Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 10.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 Det er nok levert grensa. Kjempegreier dette, men hvordan fikk du ned prisen fra 59.000 til 35.000, volvo opererer vel ikke med 5 års garanti på sine produkter? Norsk kjøpsslov er 2 år garanti og 5 års reklamasjon Nå er nok dette drevet levert på Svenskesiden av grensa, så han har nok fått noen rabatter slik at prisen ble 35K før norsk mva om den er betalt Siden varen ikke er solgt i norge, må man forholde seg til kjøpsloven i landet til selgers firma, hvor enn det måtte være... Når det gjelder garanti fra VP, tror jeg ikke norsk VP yter så mye på et drev som er importert "bakveien". Skulle man være uheldig og trenge garantireperasjon er det nok en mulighet for at det må skje i landet drevet opprinnelig er solgt... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.