Jump to content

Har dere noe formening om hvor jeg får best pris på DPH drev?

Ribtjenester

Recommended Posts

Annonsen sier nå 59K???

35K er jo grisebillig... Spessielt om det er levert i Norge inkl MVA.

Svoger kjøpte nytt byttedrev (DPE) hos VP i Norge for et par år siden etter havari... Nesten 70K :crazy:

Ellers hadde jeg sjekket opp litt om hvem som garanterer hva. Tror ikke VP i Norge garanterer så mye på et drev som er importert "bakveien" utenom dem...

På en annen side. Hvis du får 2 drev for prisen av et Norskt, så....

Mvh. SAP

• 2 uker senere...

Kjempegreier dette, men hvordan fikk du ned prisen fra 59.000 til 35.000, volvo opererer vel ikke med 5 års garanti på sine produkter? Norsk kjøpsslov er 2 år garanti og 5 års reklamasjon på varer som er ment vare lenger en 5 år. Det er noe forskjell på garanti og reklamasjonsrett, men uansett kjempehandel høres det ut som, vil ta vare på denne tråden da jeg selv har DPH drev, men dog enda bare 20 timer på dette :wink:

Det er nok levert grensa.

Kjempegreier dette, men hvordan fikk du ned prisen fra 59.000 til 35.000, volvo opererer vel ikke med 5 års garanti på sine produkter? Norsk kjøpsslov er 2 år garanti og 5 års reklamasjon

Nå er nok dette drevet levert på Svenskesiden av grensa, så han har nok fått noen rabatter slik at prisen ble 35K før norsk mva om den er betalt :wink:

Siden varen ikke er solgt i norge, må man forholde seg til kjøpsloven i landet til selgers firma, hvor enn det måtte være...

Når det gjelder garanti fra VP, tror jeg ikke norsk VP yter så mye på et drev som er importert "bakveien". Skulle man være uheldig og trenge garantireperasjon er det nok en mulighet for at det må skje i landet drevet opprinnelig er solgt...

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...