Jump to content

Vurderer kjøp av glastron GS259..Tips,Råd?

mekkaren

Recommended Posts

Det er denne båten vi snakker om da?

Er en test på You Tube av båten fra

. Noe vel amerikansk vinkling, men gir jo et inntrykk av båten. Her en en annen test fra samme utgiver. Eller kanskje det er en del av samme testen?

Du må registrere deg som medlem for å få fullt innsyn i testene.

Ser jo ut, i likhet med bla Bayliner, å være mye båt for pengene. Prisen er ikke noe å si på etter det jeg kan forstå.

Kameraten din bør sjekke om den er solgt av forhandler i Norge. Hvis ikke hadde jeg kanskje vært noe skeptisk, for denne skal vel da ha garantier på både motor og annet. Motoren har jeg ikke noe greie på, men jeg mener å ha lest andre steder på Båtplassen at flere er fornøyd med denne i ulike typer båter.

mvh Bergen Dørk

Båten var CE merket og kjøpt ny i Norge.

Ny kalesje for norske forhold var og på plass.Noe som fungerte veldig bra sammen med en Webasto som varmet veldig bra.

Dieselforbruket var og en hyggelig affære, ca 110 ltr fra Stvg med en snittfart på 24 knop, noe som er vesentlig mindre en min tohatsu 140 sluker i seg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...