Hobby 430 Sport Startet 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2009 Er de noen som har peiling hvor denne typen selges? har leitet litt rundom men finner ingen.. Beklager dårlig kvalitet på bilde men håper dere ser hva der er Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
ÅtteGlass Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Du kan sikkert stikke innom nærmeste Jernia butikk: Du finner det på Jernias websider. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Se der var den, var ikke den plassen eg hadde sett for meg at eg skulle finne de har leitet på alle båtsidene som er på nette uten noe som helst.. Tusen takk for hjelpen Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
ÅtteGlass Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Bare hyggelig. Det er min erfaring at det meste blir minst dobbelt så dyrt om det står "Båt-" først i butikknavnet. Så det kan ofte være lurt å sjekke andre butikker som selger med langt større volum først. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.