roaldbj Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 Hei Spiritus. Velkommen til Båtplassen. Jeg vet ikke om dette er rettet opp nå: Timing Errors of the Garmin GPS 35 HVS, se http://www.asteroidoccultation.com/docs/SummaryGPS35.htm. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 (redigert) with true RS-232 voltage level outputs.* Dette får meg til å undres. Er NMEA ingangen på "Listners" blitt RS232? Og er NMEA RS232 blitt Bi-directional? Redigert 3.Mars.2009 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 Dette er Recommended Standards eller RS Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 Hei. Garmin har vel alltid laget gode GPS'er (har selv en fullt funksjonerende 8-kanals Garmin GPS75 fra 1994), men de modellene fra Garmin som er nevnt ovenfor, har de siste oppdaterte teknologi med SiRF starIII chipsett? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
roaldbj Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 Har Garmin GPS 35 HVS det nye chipsettet? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 Nei. 35 serien bruker Garmins eget proprietære chipset. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 (redigert) Har gjort det samme ombord hos meg. Greit med flush-montering. Hvilken type er det? Red. Fant den i innlegg lenger oppe. Redigert 3.Mars.2009 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.