Majali Startet 13.Mai.2004 Del på Facebook Startet 13.Mai.2004 Hei, jeg måtte bare vise et bilde av min nye eksosgjennomføring med 2 utløp for lensepumper. Jeg fikk denne ideen av en furuholmen jeg var å prøvekjørte en gang, og så fikk jeg en meget dyktig rørsveiser til å lage en etter min skisse. Må bare si den ble fin fin.. Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Akira Maru Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Lekkert! Skal den på en Furuholmen eller har du annen trebåt? Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
Majali Svart 14.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Hei igjen. den skal på "majali" en trebåt fra -73 bygd på Orust i Sverige. ( se hjemmeside.) Nå begynner det å haste nå...... Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
carmina Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Veldig fint! Osar av handverk og hjartelag. Som er vanskeleg å få kjøpt. Må skifte nytt på min eigen båt. Er rustfritt /syrefast best til eksosflens? Sjøl kunne eg tenke meg messing, men - mvh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.