Helgern Startet 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2009 Jeg har prøvd å få tak i noen som leverer bøyler for kalesjen til min Scand Baltic 29. Scand er ikke i gang ennå så der var det lite hjelp å få. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sett? Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Jeg vet ikke men ville prøvd de som leverer kalesjer. Hender at de også har stenger...... Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Det kan nok alle som syr kalesjer fixe. Du har nånoen i nærområde...:-) Fin helg---- Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2009 Jeg har prøvd å få tak i noen som leverer bøyler for kalesjen til min Scand Baltic 29. Scand er ikke i gang ennå så der var det lite hjelp å få. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sett? Kollapset pressening og reisverk pga. snømengdene den siste tiden?? Tror de som leverer kalesjen også står for levering av bøylene til båtprodusent. Så ta en kikk på merkelappen på innsiden av kalesjen din for å se hvem som har laget den (Jens Sagen?) og ta kontakt med de... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.