R.Pedersen Startet 28.Februar.2009 Del på Facebook Startet 28.Februar.2009 For et par dager siden var det innlegg om hvem som var bak nickene. Jeg så det og tenkte jeg skulle svare...sånn etterhvert, når jeg hadde tid osv.. Fikk aldri tid tydeligvis. Men sitter nå og venter på telefon om vel overstått fødsel på barnebarn,..så blir nok en stund til. De må få lov å glede seg selv først.(jukset, ringt føden og vet at alt er ok) R.Pedersen er jo strengt tatt mann min. Og når han har spurt om hjelp så har han gjort det selv! Men her i huset så er det jeg da, som er på nett. Og som daglig og gjerne flere ganger om dagen er på baatplassen for å se om det er noe lurt å ta til oss. Tror både Runar og jeg er like båtfrelst, men jeg er mer inne på det å hente informasjon og ideer fra nettet! Så R. Pedersen betyr egentlig Trine Pedersen, så sant det ikke er underskrevet med Runar Ser ingen grunn til å forandre det. Men jeg vil jo gjerne inn på rosa sider da. Vet ikke hvorfor, men ettersom jeg er dame og har mulighet ønsker jeg det. INGAR? Når det gjelder temaer som blir tatt opp der så har jeg ikke peiling! Jeg har litt peiling på båtpuss, motor og elektronikk. Tok et fagbrev innen plast og gummiindustrien, det innbefattet både mekanikk og elektronikk. . Og vi har hatt gammel trebåt i mange år og jeg har lært enda mer. Vi er to om prosjektene våres, helt fra bunnstoff til motor. PS. Ok, jeg hjelper til og kommer med tips. Skru kan jeg når jeg vet (og det hender)Men jeg hadde kommet til kort uten Runar. Noen ting er urettferdig! Dere, (menn) har fått det fra fødselen av, vi må faktisk stikke nesa vår litt lenger frem for å få samme informasjon(kunnskap) Ikke meningen å ta noen dame, mann debatt, men bare et innspill på at ting ikke er så firkantet som man kan tro. Det var jeg som lå under båten å skrapet bunnstoff i fjor. Og det er jeg som har oljet, lakket og malt det som skal til i en gammel trebåt! Runar har snekret, tilpasset og lagd smarte løsninger ombord i vår Onsøykrysser 29. Og vi elsker den båten! Ikke motoren, men det er et annet kapitell. Hmm.. Flink til å lage mat er jeg også! Ellers så har vi fem barn(mine og dine) Og 4 barnebarn. Det ble 4 akkurat nå for en time siden Venter fremdeles på vekt og lengde da... Men logger av her i mens! Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Gratulerer med Famlieforøkelsen Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Astor Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 (redigert) Gratulerer bestemor! Velkommen på BP skal du være. Her i huset er vi to som er på BP. Fruen er deler også min båtinteresse. Hyggelig å være to om en ting... Redigert 28.Februar.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Gratulerer som bestemor (igjen). Svært mange her inne er som dere har jeg intrykk av, og deler interessen for båt og båtliv. Hos oss er kona om mulig enda mer bitt av basillen enn det jeg er. Skal du inn på Rosa, vil jeg anbefale deg å registrere deg under eget nick, da Rosa er for jenter only. Med tilgang til Rosa kan du fortsatt også delta her på Åpent Forum selvfølgelig. Lykke til videre med snekka og barnebarnet. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Velkommen Trine og gratulerer med barnebarnet Vi er omtrent i samme situasjon som dere to. Helst jeg som bruker nettet, men begge har dilla på (tre)båten. Skjælønicket er mitt, mannen har/hadde eget nick her inne. (Vet jammen ikke om hans er aktivt lenger) Så kjekt å se flere trebåteiere, det er noen av oss her inne Kanskje kommer det bilder av båten deres også her etterhvert? Hvilken modell er den? Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
lippert Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Gratulerer så mye. Det skulle ikke være en ny Svelvikborger også? Dere, (menn) har fått det fra fødselen av, Tror jeg ikke noe på. Den største forskjellen er at vi sier i kan det selv om det bare er 75% sant. De fleste kvinner føler de må kunne 120% før de hiver seg frempå. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.