Jump to content

Pinse treff i Horten

Tine IV

Recommended Posts

:yesnod: Så for og nevne det så er det pinse treff i år igjen i Horten gjestehavn .Hadde vært gøy om det kommer baatplassfolk innom da .Er sikkert endel ting som skal foregå , så jeg kommer tilbake med mere info så fort jeg har mere .Men måtte bare legge dette ut nå mens jeg huska det . Står foresten om det i siste Båtmagasinet , trur jeg det var . Men det ligger i båten ..

Kaptein på Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Må ihvertfall være tidlig ute for å få plass der. Var innom en tur midt på dagen på lørdag i fjor, (d.v.s. prøvde å dra innom der) men måtte snu. Kom ikke innenfor moloen engang. Det var smekk fullt. Lå noen svære båter ytterst, så jeg tok ikke sjansen på å prøve meg innenfor Hadde kanskje kommet inn med jolla!

Tror ikke jeg gidder å dra dit iår, nei.  :lol:  Prøvde også å legge til i Fyllingen, men det var ikke plass der heller.  :lol:

• 2 uker senere...

Lørdag ,passe fult 1 vimpel ( den var min ) men var artig der da .Masse folk og mye båtprat . Tøffa videre på søndag i knallværet . Kom hjem nuh klokken 19.00 etter en knall helg på sjøen men den vinden er jeg passe lei .Hakke seilebåt jeg  .

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...