Tine IV Startet 13.Mai.2004 Del på Facebook Startet 13.Mai.2004 Så for og nevne det så er det pinse treff i år igjen i Horten gjestehavn .Hadde vært gøy om det kommer baatplassfolk innom da .Er sikkert endel ting som skal foregå , så jeg kommer tilbake med mere info så fort jeg har mere .Men måtte bare legge dette ut nå mens jeg huska det . Står foresten om det i siste Båtmagasinet , trur jeg det var . Men det ligger i båten .. Kaptein på Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Atco Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Med litt flaks så får jeg Nidelv 26'n før neste helg. Den skal ligge på Løvøya, så det er ikke umulig at vi debuterer med å komme innom Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
GeirFrode Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Må ihvertfall være tidlig ute for å få plass der. Var innom en tur midt på dagen på lørdag i fjor, (d.v.s. prøvde å dra innom der) men måtte snu. Kom ikke innenfor moloen engang. Det var smekk fullt. Lå noen svære båter ytterst, så jeg tok ikke sjansen på å prøve meg innenfor Hadde kanskje kommet inn med jolla! Tror ikke jeg gidder å dra dit iår, nei. Prøvde også å legge til i Fyllingen, men det var ikke plass der heller. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 I kveld, fredag: Over 100 båter 0 vimpler 1 T-skjorte (min) Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 30.Mai.2004 Del på Facebook Svart 30.Mai.2004 Var over fra Moss i ettermiddag. Helt fullt, men fant en liten plass. Fiskesuppa og smakte fortreffelig, været var fantastisk. Hva mer kan man ønske seg? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 30.Mai.2004 Del på Facebook Svart 30.Mai.2004 I kveld, fredag: Over 100 båter 0 vimpler 1 T-skjorte (min) Gerhard HVA HAR DU GJORT MED VIMPELEN DIN, GERHARD!! :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 30.Mai.2004 Del på Facebook Svart 30.Mai.2004 HVA HAR DU GJORT MED VIMPELEN DIN, GERHARD!! :nono:Den henger på båten! Jeg skulle kanskje hatt vimpel på sykkelen også ? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 31.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2004 Lørdag ,passe fult 1 vimpel ( den var min ) men var artig der da .Masse folk og mye båtprat . Tøffa videre på søndag i knallværet . Kom hjem nuh klokken 19.00 etter en knall helg på sjøen men den vinden er jeg passe lei .Hakke seilebåt jeg . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.