Tjond Startet 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2009 Greide å ta ei siderute i går da jeg skulle lette presenningen for litt tung snø som hadde samla seg. Lå vist å klemte på ruta og ga etter med et brak når jeg begynte å røre på den. Vel, gjort er gjort. Ruta som satt der var vanlig glass, tipper 4 mm. Noen som har tips/sitter på mal for ny rute til nettopp Huwa? Er vel i og for seg bare å ta en tur til nærmeste glassmester å få skjært til en bit vill jeg tro. Var vel en grunn til at denne røyk nå. Har en liten sprekk i frontvindu som sikkert også nå bør byttes når jeg er i gang. Som nevnt ser det ut til at det er vanlig glass rund baut, men kanskje like greit å sette inn en laminert når en først er i gang. Er det vesentlig prisforskjell på laminert, eventuelt herdet glass? En tanke som slo meg var å bruke plexiglass i sideruta. Noen som har erfaring med slitestyrke for riper etc? Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
enter4u Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Plexiglass er ikke bra. Blir fort stygt og ripete. Tipper vinduet ditt kommer seg på under 500 ,- Jeg fikk pris på begge mine frontvinduer som er store. (Fram 25) og det koster 1500,- for begge (Bøckmann) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.