Guest Sparky Startet 14.Mai.2004 Del på Facebook Startet 14.Mai.2004 Noen som undres på hvor tærne mine er blitt av?? G.A.L.S.K.A.P Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Prisene på slikte ting er harde. Se bare på prisene på syrefaste ankerruller som tilbehør til vinsj osv. Her kan det lønne seg å mekke noe selv eller ha en venn som sveiser syrefast. Ergerlig at alle vennene mine er "akademikere", hvorfor kunne ingen fått seg en ordenlig jobb Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Ergerlig at alle vennene mine er "akademikere", hvorfor kunne ingen fått seg en ordenlig jobb Jobben er grei nok den hadde det ikke vært for alle kundene som maser hele tiden... :lol: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.