sumo Startet 14.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2004 Min amerikanske kvalitetsbåt av merket Bayliner har en blåtonet solfilm på vinduene (innvendig) Noe fjernet jeg lett i vinter, men resten sitter som bare fy når jeg prøver nå. Vet ikke om det er lettere å fjerne når det er kaldt, har forsøkt å blåse forsiktig med varmepistol, men det hjelper ikke. Noen gode råd til hvordan dette kan fjernes? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 14.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2004 Hva med et godt gammeldags barberblad? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
snoken_2 Svart 15.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2004 Barberblad og sitrusrens fra 3M fungerer bra. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 15.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2004 Tja, hvis nøkkelen er kulde vil kanskje is-spray (sports-spray) være hvert et forsøk. Bedre en varmepistol isåfall. M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
lilleindianer Svart 6.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2016 Jeg hadde samme problem med min båt. kjøpte vindusskrape med barberblad hos www.solfilmsenteret.no Det var superlett å fjerne solfilmen, anbefaler dette verktøyet. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 6.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2016 Bruke varme. En hårføner eller varmepistol, varm opp forsiktig. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.