ultra1 Startet 4.Mars.2009 Del på Facebook Startet 4.Mars.2009 Hei. Har en kompis som har en Nanni 5250 (85hk). Har ikkje sett motoren, men han lurer altså på hvor dieselreturen fra motoren kommer. Regner med det er fra dieselpumpa? Haster litt, og jeg har ikkje anledning til å se på saken..... Sitér dette innlegget Link to post
ultra1 Svart 4.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Eller om noen eventuelt har tegninger over dieselsystemest som de kunne ha sendt/lastet opp? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 (redigert) Hei han for følge rørene og se hvilken som går opp til dieselfilter og vider inn til sylindrene.Den andre er da retur regner jeg med.P.s er ikke hundre prosent men er en mulig løsningMvhBjørn Redigert 4.Mars.2009 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
ultra1 Svart 4.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Jo, den er grei. Men har en ti tommeltotter så.... Har prøvd å forklare akkurat det med tur/retur over telefon, men..... Får google litt og sjå om eg finne et bilde som eg kan markere med retur og sende over til han. Men takk for forslag uansett:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.