Sinus_nor Startet 14.Mai.2004 Del på Facebook Startet 14.Mai.2004 Skal vel litt mer til for å kalle båten en dagskruiser? Optimist er han i allefall. Skjekk selv: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=432...59&pos=24&rub=7 Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Er vel sånn båtmarkedet er blitt nå... :lol: Det verste er at han sannsynligvis får solgt den også til enellerannen jypling med altfor stor bonus i lommen... :nonod: Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Prisen er jo også helt hinsides. Kan det være noen som på spøk har lagt ut denne personens båt for salg? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 "Forberedt for manuell lanterneføring" Det er jo klart at vedkommende har hatt det moro under utformingen av annonseteksten. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
skippy Svart 14.Mai.2004 Del på Facebook Svart 14.Mai.2004 Kjempeflotte dagskruiser Så har den horisentaltliggende dørk. Var den del fordeler med denne Liggeplass til 2. Lykke til. Mot tillegg kan du få med årer til en verdi av ca. 150 kr. Dette var tingen. Starter NESTEN alltid. Johnny. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 15.Mai.2004 Del på Facebook Svart 15.Mai.2004 Her er det nok en båteier som er utsatt for "dårlige kamerater"... Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 15.Mai.2004 Del på Facebook Svart 15.Mai.2004 Her er det nok en båteier som er utsatt for "dårlige kamerater"... Helt enig... Her er det en som ha dårlige kamerater. :nono: Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Hebbe Svart 15.Mai.2004 Del på Facebook Svart 15.Mai.2004 En kjempeannonse, ikke mer å si om den saken.... Båter er jo også nesten tett.... :nonod: Klart 2 gode venner.... feil..... nyforelskede, kan overnatte der under åpen himmel... Detter er helt klart en kammeratannonse..... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
jorhei Svart 15.Mai.2004 Del på Facebook Svart 15.Mai.2004 Var jo bare en utrolig artig annonse det der, men jeg nekter å tro at den båten virkelig er for salg. Må være noen som har hatt det veldig morsomt. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
hschrde Svart 15.Mai.2004 Del på Facebook Svart 15.Mai.2004 Hehe - jeg lo godt jeg, det maa jo vaere en spøk! Riktignok er jolleprisene stive, og kanskje er dette en maate aa faa prisen opp? Starte med humor og stooort prutningsmonn... Kanskje skal jeg proeve det samme med min gamle Firling som ingen vil ha, da blir den vel til en skonnert fullt klar for jordomseiling ;-) Sitér dette innlegget Link to post
alf Svart 15.Mai.2004 Del på Facebook Svart 15.Mai.2004 Vet om en lignende båt: tørr og bra båt dersom den lagres under tak, meget pen etter at lyset er slukket!! Dårlige kamerater er det beste en har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.