jupan Startet 4.Mars.2009 Del på Facebook Startet 4.Mars.2009 (redigert) Funker Haicom GPS-mottaker (sånn musgreie med USB-kontakt) ok til kart på pc type bruk? Tenkte å bruke et standard kartprogram på en sånn mini-pc. JRO Redigert 4.Mars.2009 av JRO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Khaoz Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Jeg bruker en Haicom 204-E og det funker helt greit. Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
jupan Svart 4.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Det står HI-204II på den så den er sikkert ganske lik. :) Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Jeg har nå en som heter Haicom GPS HI-204 III fungerer helt utmerket samens med bærbar PC og kartpeogrammet SeaPro 3000. Sitér dette innlegget Link to post
Sea Oasis Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Tror ikke Haicom fungerer på Vista men fungerer greit på XP Sitér dette innlegget Link to post
HCO Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Funker Haicom GPS-mottaker (sånn musgreie med USB-kontakt) ok til kart på pc type bruk? Så lenge det er Sirf III-brikkesett, fungerer det bra. Jeg bruker selv en slik Haicom sammen med Tiki på en gammel laptop, og det fungerer vel så bra som noen dedikert kartplotter jeg har sett. Til en helt annen pris... Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
Mulligan Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Er det slik at GPS mottagere som ikke har dette chisettet fra Sirf helst bør unngås? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 (redigert) Er det slik at GPS mottagere som ikke har dette chisettet fra Sirf helst bør unngås? Nei. På ingen måte, men hadde jeg valget mellom 2, en med og en uten, ville sirf være et positivt argument for den ene, for meg. Her er et synspunkt Redigert 5.Mars.2009 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Du ville unngått denne altså? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 (redigert) Nei. jeg tok med bl.a. den i utkastet til innlegget mitt, men valgte å ikke være produsent spesifikk. Redigert 5.Mars.2009 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Denne da? Dårlig den også? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Tror ikke Haicom fungerer på Vista men fungerer greit på XP feil!!!!! jeg har haicomen på vista og til bluechart kart - må på di kartene ha et lite program som heter fransson gps gate Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
roaldbj Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Oppgradering av Vista driver til Haicom er her: http://www.haicom.com.tw/supportpage.aspx. Jeg har sluttet å bruke mine Haicomer. Mener at jeg ikke fant spesifikasjon av SiRF-Star-III chipset. Jeg har gått over til Navibe GPS mottager her hjemme. Haicom Viewer ( Test program for laptop PC ) virker også på Navibe GPSen. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Dette Haicom programmet kan tydeligvis brukes til a vise data fra de fleste GPS'er. Leser fint min GlobalSat BU-353 'USB-mus' (fra ELFA) og min 15 år gamle Garmin GPS 75. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.