JGH Startet 5.Mars.2009 Del på Facebook Startet 5.Mars.2009 Begynner kl 22.30 ikveld på NRK1. Alex Rosen som programleder, og i første episode er det historien om Per Tangvald han skal fortelle. Her er link. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
27 knop Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Likte det programmet! Men et hardt liv for både far og sønn Tangvald... Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Nett-TV: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/471140 Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
tami Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Fasinerende folk! Både far og sønn. Vi blir rimelig trauste vi norboere som strever for å få tid og råd til alt mulig i møte med slike folk: Som bruker noen år på bygge en båt, og deretter seiler den noen år til noe annet skjer..... Kjenner at eventyreren i meg rører på seg... men... der forsvant den, etter et kort angrep av den såkalte fornuften Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 Et spennende liv men jeg kjente mest på hvor godt jeg hadde det. Gift 7 ganger, mistet minst to koner i tragiske hendelser på sjøen. Omkom sammen med sin yngste datter...... Spennende ja, men mye elendighet også. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.