Baso Startet 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2009 Noen som vet hvor man får kjøpt lys/lysbryter som tenner/slukker lyset i kleskapet? Jeg har slike ombord men den ene er ødelagt Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Hei! Jeg forstår det slik at du tenker på en bryter som slår på/av lyset automatisk når du åpner/lukker døra? Jeg tenkte først å foreslå en sånn magnetbryter for alarmgivere, men de klarer visst ikke å svitsje stor nok strøm (typisk 0.1 A, noe som bare tilsvarer ei lyspære på 1,2W) Kanskje en vanlig dørlysbryter for bil kan brukes? I såfall må du finne en måte å feste en ledning til det som vanligvis går til gods/jord når bryteren brukes i bil. Se f.eks.Biltema art. nr. 43-011: http://www.biltema.no/products/productimag...p?iItemId=76539 Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Eit forslag kan og vera å røska ut lysbryteren frå eit kjøleskap Magne Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Noen som vet hvor man får kjøpt lys/lysbryter som tenner/slukker lyset i kleskapet? Jeg har slike ombord men den ene er ødelagt Legg inn et bilde av bryteren. Sikkert noen som kjenner den igjen, og vet hvor den er å få kjøpt:-) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 hva med noe sånt som får kjøpt på IKEA? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bitteliten Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Vi har slike ombord på båten vår. Desverre ligger båten 1,5 timer unna. Men ringer du NordWest og spør etter Niklas på eftermarknad så kan han sikkert hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Clas Ohlson ? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
shaukaas Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Hva med denne fra Maritim? Forøvrig kommer jeg nok til å bruke microswitch'en fra Clas Ohlson/ELFA/tilsvarende for belysning i garderobeskap, kjøleboks, stuerom og motorrom ... Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Jeg mener at det hos oss er trykkbrytere i alle skap. Skal forsøke å ta bilder en av de første dagene. Sitér dette innlegget Link to post
Baso Svart 6.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Jeg mener at det hos oss er trykkbrytere i alle skap. Skal forsøke å ta bilder en av de første dagene. Glimrende!!! Den fra Maritim er jo nesten identisk med den jeg har som er ødelagt Da har jeg bestilt ny og takker for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Baso Svart 6.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Hva med denne fra Maritim? Glimrende!!! Den fra Maritim er jo nesten identisk med den jeg har som er ødelagt Da har jeg bestilt ny og takker for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 Er denne saken løst? Eller er det ønskelig at jeg tar noen bilder av lysbrytere på årets Lillestrømmesse? Sitér dette innlegget Link to post
Baso Svart 12.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 Er denne saken løst?Eller er det ønskelig at jeg tar noen bilder av lysbrytere på årets Lillestrømmesse? Denne saken er løst og nytt lys er på plass i kleskapet Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 Denne saken er løst og nytt lys er på plass i kleskapet ...men er det postet bilde på baatplassen.no? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Polarn Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 ...men er det postet bilde på baatplassen.no? Glad i bilder du Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kodvaag Svart 12.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2009 Et bilde sier mer enn 770 ord. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.