Kodvaag Startet 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2009 Gratulerer med salg av gammelbåten Ulv I! Da blir det mange penger til overs å rigge nybåten med! Hører jeg LED lys under foran, som blinker når baugpropellen går? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Ribtjenester Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Endelig Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Polarn Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ulv I Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Takk takk, nå bestiller jeg meg komplette LED lysrør under hele båten, og bauglyskastere, Radar, AIS, og en gass-grill.. ;) Ryktet gikk raskere enn jeg klarte å legge ut gitt.. hehe.. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Polarn Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Skal du sørge for at den blir Low Rider også? Med spoiler og 10 tommer`s fendere? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ulv I Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 hehehe.. Ja, og revehale i VHF-Antenna.. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
chagall Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Gratulerer med salget `Ulv 1` , kunne vært interessant å høre hva du måtte selge den for. Kan være av interesse for en del andre her på forumet. Virker som du fikk det du forlangte med all den led belysningen ,radar, gass grill og AIS. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Nja, fikk ikke helt det jeg ønsket, så jeg måtte svelge en kamel jeg også. Men bedre å selge nå enn å risikere å sitte med den til sommeren og tape evt. enda mer. Folk sier at bunnen ikke er nådd enda.. så tiden vil vise.. Selges i hvertfall til noen jeg vet vil få glede av den. :) Vil fortsatt være i nærområdet :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Kodvaag Svart 6.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Ryktet gikk raskere enn jeg klarte å legge ut gitt.. hehe.. :D Nå er jo ikke jeg heller kjent som den aller aller treigeste på forumet? :lol: revehale i VHF-Antenna.. Du mener Ulvehale!!! Nja, fikk ikke helt det jeg ønsket, så jeg måtte svelge en kamel jeg også. Vil fortsatt være i nærområdet :) Smal sak for en Ulv å svelge en kamel, bare tygg den først. Vil fortsatt være i nærområdet ...så nå skal du stå for service og garanti i fem år? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
chagall Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Nja, fikk ikke helt det jeg ønsket, så jeg måtte svelge en kamel jeg også. Ja, vi må vel svelge kameler vi som skal selge noe i disse tider, men ble det over eller under 170K? Du er ikke nødt til å svare. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Gratulerer ULV_I Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Finn Erik Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Gratulere, men du eller dere : En kamel hvor mange båtpenger er det ? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Grattis med salget ja , å nå da som det het i en annen tråd ? Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
nimbuster Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Da må vi jo alle hjelpe til med å finne en ny båt til Ulv 1, ikke sant? Eller har du alllerede en på hånden? I så fall må vi vurdere den, så du ikke handler mot bedre vitende. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 7.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Han har jo en sånn enda, så han klarer seg vel... http://www.yachtsor.no/ya290.htm Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Bergen dørk Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Kjekt at det ordnet seg, ja....var det en som hadde begynt å tenke på sommeren, eller? Begynner "båtpuss-sesongen" og "hva-skal-vi-gjøre-i-sommer"-effekten å komme, eller? Hadde jo vært kjekt for båtmarkedet! Gratulerer! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Ulv I Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Kan si det slik at jeg solgte den for over 170.000,- men fikk ikke 220.000 som ønsket.. men hva en kan definere "en kamel" som er usikker, men en kamel her er nok ikke helt det samme som en kamel et annet sted. Men men.. Jeg har tygget ferdig kamelen og dritt den ut, så nå er det salget fordøyd.. også ser vi videre til å kose oss med denne: Båten er solgt til en jeg kjenner, så jeg skal bare sette han inn i bruken og behandlingen osv, men det står i kontrakten at det selges uten garanti. Men det er jo litt artig å hjelpe til også da, liker jo å "mekke" og fikse litt av og til. Så bidra med å vinterkonservere og slikt blir bare artig. Men vårpussen ville han selv ta, så da ordner det seg :) Jeg hadde forresten årets første tur på sjøen i dag, måtte ut en tur å blåse ut vinteren av motoren.. fikk kjørt ut lagringsolja osv, alt fungerte glimrende, og det å cruise i 30 knop i dag var ->KALDT<-.. hehe.. Men abstinensene fikk seg en liten demper i hvertfall. :) Artig å selge noe som fungerer prikkfritt og med rene ark. Det begynte med at han egentlig hadde sett på en bow rider med innenbords bensinmotor, men så var det noen som tok den usett så da måtte han på let igjen.. også kom han over min og ble interessert.. så siden har jeg sittet å fora han med bilder og fristelser.. hehe.. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Enzo Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 (redigert) 1 boat gone one to go and then Soffy , måtte bare teste funksjonen med å legge bilder direkte ut uten å laste de opp Redigert 7.Mars.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 iiiik, hva gjør en pinnebåt i tråden min?? fine linjer da, men ikke like fine som mine :giggle: Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Finn Erik Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Kansje vi da kan si 1 kamel = 10.000.- nok.kr. Sitér dette innlegget Link to post
Astrix Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Båten til Ulv1, er det den båten som ble beskyldt for å være en kopi av Windy Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 fine linjer da, men ikke like fine som mine :giggle: Nåja, kan diskuteres. Båten din derimot ser bra ut. Gratulerer med salget. Godt å være ferdig med det....... Foreløpig ligger Perlen her enda, i påvente av at østlandet kvitter seg med isen sin..... Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Nå er jo ikke jeg blant de mest garva her på forumet, så jeg lurer bare på hvilken båt som er gamlebåten? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 (redigert) Astrix: Dette er nok ingen kopi av Windy, men er en av de ledende produsenter i Brasil. Dette er håndlagde kvalitetsbåter fra Brasil. :-) Min bror har vært nede på fabrikken å sett produksjonen, han var imponert over hvor rent og pent og nøye arbeidet ble gjort. Står i hvite frakker og støper lag for lag på skrog osv. :) En egen liten "innsjø" utenfor fabrikken hvor båtene blir satt for å teste de flytende :-) (ved visninger osv) Bra Verrie, du tog an :D Er vel i grunn like enig.. hehe.. 27 knop, gamlebåten var en 21 fot Nor-Dan 610 :) (http://baat.ulven.com/nordan610) Redigert 7.Mars.2009 av Ulv I (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Finn Erik Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Båten til Ulv1, er det den båten som ble beskyldt for å være en kopi av Windy Tror aldri de er blitt beskylt for å være en kopi av Windy. Det er vel heller den som ligner/er kopi av Sciroccoen du mener. Husker ikke hva den heter, vil ikke vite det heller........... :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.