chagall Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Kan si det slik at jeg solgte den for over 170.000,- men fikk ikke 220.000 som ønsket.. Hei igjen `Ulv 1`, tror du skal være meget godt fornøyd med prisen (ca: 200 kanskje) , når jeg ser hva som ligger ute for salg av tilsvarende båter. Gratulerer igjen med salget. Sitér dette innlegget Link to post
Jandus Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 .. så siden har jeg sittet å fora han med bilder og fristelser.. hehe.. :D Og dem har du mange af flotte er bildene dine.. Gratulerer med salget vh Boss-FO Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Blir nok fornøyd han som sitter igjen med Nor-Dan-en og, så strøken ut;) Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Håper det, den er i meget god stand tross alderen i hvertfall. Liker å ha mye bilder, da kan jeg i hvertfall ikke beskyldes fra å ha skjult noe.. hehe.. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Kodvaag Svart 7.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 1 boat gone one to go and then (orker ikke sitere bildet av den rare båten med to digre luftpropeller) Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.