bmb Startet 15.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2004 VP 290 DP-E drev: Plutselig fikk jeg i dag ikke tiltet opp drevet. Når jeg trykker på opp-knappen er det helt det dødt, ingenting skjer. Når jeg trykker på ned-knappen (drevet står helt nede) kommer den vanlige "summingen" og spenningen synker noe. Hvor begynner jeg å feilsøke ? Noen som har peiling ? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 15.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2004 Hadde samme feil på mitt drev(mercruiser) det som var galt var det enne relet på hydraulikkpumpa, ga det noen lette slag og vips så virket det igjen. Andre ting som kan være galt er bryteren for tilten, kommer du til lednigene, prøv å bytt om på de og se om den går bare opp når du trykker ned på bryteren. lykke til Sitér dette innlegget Link to post
bmb Svart 18.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2004 Mange takk for det tipset ! Det var releet som som trengte en "dytt" Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 19.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2004 Det var en sann glede. God sommer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.