Gilje Startet 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2009 Har en Askeladden 445 chaser 2001 modell. Nyere Chasere har mulighet for å montere bord mellom sittegruppa bak og de 2 stolene framme. Dette er det ikke i min. Jeg har lenge hatt lyst på bord. Det finnes jo forskjellige løsninger: - Ha et løst bord liggende - Skru en "brankett" i dørken. Slik at jeg bare kan sette opp et lite søylebord, når jeg trenger det. - Montere bord i "veggen", som jeg slår opp når jeg har brukt for det. De 2 siste alternativene inebærer at jeg må skru hull i dørken eller i veggen på båten. Noe som jeg syter litt med. Eller bør jeg ikke tenke på dette? Håper noen har noen inspill som kan hjelpe meg :) Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Ikkeno problem. Bare sørg for å tette hull/kutt ordentlig så kan du igrunn montere hva du vil ombord. Det er jo ikke rent få av oss som har montert mye rart og bygd om det meste i båtene våre. Legg gjerne ut et bilde av hvordan det ser ut i båten så vi kan se hvordan du har tenkt det. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.