VIP Startet 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2009 (redigert) Vanskelig å finne hva jeg skal bruke som overskrift på dette emnet. Men problemet er flg: Har en lavt plassert salong som gjør det vanskelig for de som sitter i salongen å se fremover.I og med at jeg skal trekke om setene i alle tifelle .Kunne jeg tenkt meg å bygge om fremste delen av sittegruppen slik at den fremste del kunne brukes begge veier Noe slik som de brukes i 96 mod Nimbus 31.Her ser det ut som om hele stolen kan løftes Er det noen som vet hvor slik kan skaffes. Redigert 7.Mars.2009 av Eastvood (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 (redigert) Modell Bergen 2002 på denne siden har et smart rygglene. http://www.seasit.no/stoler.aspx Jeg kan godt tenke meg å bytte ut de to stolene jeg har i snekka mi med en slik en, da går det an å sitte foran, med blikket bakover mot salongen, og under kalesjen, når fremre kalesje er oppe og bakre er nede... liker meg best i skyggen jeg. Redigert 8.Mars.2009 av Kodvaag (see edit history) Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Fokkeslask Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Hei. Er også på utkikk etter samme løsning som benyttes i Nimbus. Skal bygge om passasjersetet på min summer Family og ønsker å kunne bruke setet i begge retninger. Ber om at du videreformidler dersom du finner noe. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 (redigert) Hei Kontakt Seasit vest for Kristiandsand. De har svært bra utvalg i stoler, og det behøver ikke bli stort dyrere enn å trekke om gamle stoler. Tror de har en katalog, de har iallefall endel stoler stående på utstilling. (la ikke merke til at linken over var til Seasit) Mons Redigert 28.Mars.2009 av mons (see edit history) Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.