Storø RC 34 Startet 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2009 Hei! Jeg har hørt at Norske Sjø er svært billig på forsikring. Jeg vurderer derfor å forsøke å få den forsikret der: Jeg har en 1974 modell Storø med treskrog, 1985 modell TMD40 motorer. Jeg har vært i kontakt med Norske Sjø om forsikring, men fikk beskjed om at båten måtte "godkjennes" av ev takstmann slik at de kjente tilstanden, at den oppfylte diverse krav osv...ut fra hva jeg forstod så er det sjelden de godkjenner såpass gamle båter i tre.. Er det noen her som noen erfaringer? Ville Norske Sjø være billigere for meg enn IF som jeg bruker i dag? En annen ting: Gir båtførerprøven rabatt i forsikringer hos noen selskaper? Sitér dette innlegget Ung mann i gammel båt....med båtførerbevis og SRC/VHF sertifikat Link to post
Poseidon Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 ....En annen ting: Gir båtførerprøven rabatt i forsikringer hos noen selskaper? Såvidt jeg oppfatter gir de fleste, om ikke alle, forsikringsselskaper rabatt for båtførerprøven - og høyere nautisk kompetanse. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Storø RC 34 Svart 8.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Såvidt jeg oppfatter gir de fleste, om ikke alle, forsikringsselskaper rabatt for båtførerprøven - og høyere nautisk kompetanse. Vet du hva jeg kan forvente av rabatt? Betaler rundt Kr 6000 i året i dag hos IF Sitér dette innlegget Ung mann i gammel båt....med båtførerbevis og SRC/VHF sertifikat Link to post
Poseidon Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 ....Vet du hva jeg kan forvente av rabatt? Betaler rundt Kr 6000 i året i dag hos IF Jeg har hørt om både 5, 10 og 15%, så det kan nok være forskjellig. Men dermed er det kanskje grunnlag for forhandling - og båtførerkurset vil fort være inntjent Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Poseidon Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 (redigert) dobbelposting Redigert 8.Mars.2009 av Poseidon (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Poseidon Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 (redigert) dobbelposting. Redigert 8.Mars.2009 av Poseidon (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.