Hombrè Startet 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2009 Kjøpte en Nidelv 26 på slutten av forrige sesong, tror at dette er en båt jeg vil trives med i tida framover. MEN, det er en ting jeg tror blir litt håpløst, det sitter bare et lite kjøleskap i båten. Jeg kunne tenkt meg å lage eller sette inn en kjøleboks, men jeg har ikke funnet noe egnet sted. I den forrige båten jeg hadde, isolerte jeg et rom i en av benkene og satte inn et Supercool aggerigat, noe jeg var veldig fornøyd med. Med så mange Nidelv 26 som finnes rundt om kring, så må da noen ha funnet en løsning på dette "problemet". Hvor i båten skal jeg lage/montere box??? Jeg tar imot forslag med takk. Båten er en 84 mod. Sitér dette innlegget Nå med både Båtførerbevis og SRC sertifikat! Link to post
BAG049 Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Det er et ubrukt rom under køya i stikk cabinen. Jeg oppdaget det fordi det over tid hadde fylt seg opp med vann, og jeg måtte skjære ut luke for få ut vannet. Har siden oppdaget at mange bruker rommet som naturlig kjølerom siden det ligger under vanlinja, men har ikke høre om noen som har satt inn kjøleagregat. Sitér dette innlegget Link to post
Hombrè Svart 8.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Takk for tipset, skal ta en titt, var ikke klar over at det var et rom der. Sitér dette innlegget Nå med både Båtførerbevis og SRC sertifikat! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.