Akoya Startet 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2009 Eller er det litt tidlig? Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
Erik Sjon Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 for mye snø Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Er i ferd med å begynne. Håper å få gjort unna noen inneprosjekter før påske og ha kun utvendige gjøremål igjen etter påske. Har mål om å få ut båten i månedskifte april/mai. Har rett og slett fryktelig lyst til å få sjø under kjølen snart. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Skulle gjerne begynt. Må avslutte litt vinterjobber i huset, og fikse litt på bilen. Håper begynne i båten om en uke ca Innvendig med nye motorlabber først. Nye dieselslanger. Ny ekstra bereder. Ny eksosslange. Og service. Kanskje været tillater utejobb etterpå Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Hasla 26 Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Har begynt skal bytte motor har løsnet min Yanmar motor,skal løfte denne opp til helgen.Skal sette inn min nye lomatec,Skal også bygge om panelet for har nye klokker med panel.Skal ha teak runt dette.vhBjørn M Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
PR Fender Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Pussing av teakdørk er påbygynt, deilig at vinteren er over snart! Sitér dette innlegget Link to post
Flippern Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Begynt??? Offa, har no holdt på sia september e no... Har trukket opp igjen heile cokpiten i skai, listet rundt vindua å pussa ned alt treverket. Tok ut og overhalte motorn (vp aqad30), men no kom e over en kad32 istedenfor. Men den også må jo overhales før e sette den inn, da den kasta av seg kjølevannet. Så da blei jo det masse ekstra arbeid der.(men 12år nyere motor) Det posetive e jo att den passa rett inn på dei gamle motorfesta. Så må e få meg tak i ny kalesje.. Kanskje nokken som har nokken tips på kalesjemakere i ålesundsområdet? Alt må måles opp på nytt da e skal endre på kalesjeløysninga. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 pusla i båten siden den ble tatt opp prosjekt beach craft den store vårpussen/utejobben kommer forhåpentligvis ganske snart Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
aileenll Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Er i gang, med interiør, benker i cockpit og en ny nav pod. Skal skrape rein bunnen, og legge på ny epoxy grunning. Sjøsetter 1.mai! Vi fastsetter sjøsettingsdag når vi tar opp, båtene blir plassert på "datorekker". Det er meget effektivt når vi skal ut! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Salt Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 I dette søleværet? Huttemegtu. (Men jeg har jo varme under dekk der jeg skal gjøre en del.) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Hilmar 2 Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Ja! Det er den. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
blacki Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 snø nå langt ut i mars... jaja... Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Jepsi pepsi! Er ferdig med dørken, venter på varmare vær så skal den i. Satsar på det skjer neste helg. Så er det verre ein million ting igjen å gjera før den er klar. Planen var å sjøsetta i påsken, men ser nok ut som det vert vanskeleg. Sitér dette innlegget Link to post
roeren Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Begynt???Offa, har no holdt på sia september e no... Nemlig! Men så er jeg nå velsignet med lette robåter (3 stk, hvorav minst 1 alltid på sjøen) og digert nøst, så det kan snø og ise og allverdens styggedom, og jeg kan likevel jobbe ufortrødent. Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Ja vårpussen er i full gang .... dere finn alt eg styrer med inne på heimesida mi :-) Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Flippern Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Ja snøen e ingen hindring her heller. Fikk frakta båten hjem i hagen, så den har stått med varme på i heile vinter Det e jo mykje lettere å komme seg ut i båten når en vet der e en liten lunk Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Har nok ikke begynt pussingen enda. Har mulighet til å begynne når som helst da båten står tørt og trygt inne. Vinteren har blitt prioritert til en del andre ting. Blir vel en tur opp i morgen for å sjekke batteriene og planlegge litt..... Er en god begynnelse. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Ja vårpussen er i full gang .... dere finn alt eg styrer med inne på heimesida mi :-) kjempefine bilder på hjemmsia di - lækkert - herlig og se når slitne ting blir som nytt - stå på Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Dalton Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Er nok litt tidlig... kom 30cm snø i går Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Merte Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Ja, vi har pusset båt omtrent hver helg siden vi kjøpte båten i november. Og nå er det bare tre uker til vi skal sette ut, så det er bare å stå på!! Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Båten ble stoffet og polert i går. Har nå vokset den og venter på kranbil.... Sitér dette innlegget Link to post
Tor313 Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 båtpussen starta ved nyttår :) satsa på sjøsetting til påske, etterfulgt av utvendig lakkering av skrog og aggregat, + ny fenderlist Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Båtpussen tok jeg i høst,så det er bare å vente til isen går så er det sjøsetting Sitér dette innlegget Link to post
nedgård Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 den begynte i oktober, og har pågått ca en gang i uka sida litt oftere nå, er moro vøttø Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 ja da.. ... men jeg bor jo også på sydhavsøerne.. Andy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.