Superkul Svart 10.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 jepp -det var ganske mange flere en jeg trodde på ALDRI Kansje di som leser tråden evnt. har stemt på 20 knop og mere tenker seg om engang til??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Elmer Svart 10.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 jepp -det var ganske mange flere en jeg trodde på ALDRI Helt enig. Er selv overrasket over hvor mange som sier det aldri, uansett forekommer. Videre viser jo undersøkelsen at jeg ikke er fullstendig på jordet som oppdrager! Må forresten tilføye noe. Jeg oppdaget i løpet av tråden at jeg ikke husket eksakt hvilke regler vi har opperert med i båten vår og har spurt begge barna om det. De har alltid vest på ute. Oftest sitter de på cabintaket, på solputa, som regel i sakte fart (men har også hendt i stor fart - dette må det da bli slutt på! ) og hvis de er på baugen er det med pulåpiten mellom beina. Synes ikke jeg kom så halv galt ut av dette! Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 10.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 Det er over 25 knop ungene synes det er morsomst å sitte i baugen. Det beste de vet er når det kommer store bølger og slår over. Mye bedre enn vannland og tivoli. Men det er ikke så lett å komme opp i den farta... Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 (redigert) noen som må lære seg og lese - Overskrift og avstemming er ikkje synonymt med det du gi uttrykk for, og dermed blir grunnlaget for stemmene feilaktig. I ditt andre innlegg, altså ETTER avstemning, skriver du att dette er basert på å dingle i baugen totalt uten sikring. Eg har rekke å holde i , derfor må min stemme trekkes fra. Ja dersom rekke/rekverk er sikring god nok?? Dette ble ikkje oppdaget før eg leste videre, så først da oppdaga eg trikset ditt for å få flest mulig til å framstå som uansvarlige :nono: Redigert 10.Mars.2009 av Sæbø (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.