Jump to content

hvor mange har barna sittende og dingle foran i baugen

Superkul

hvor mange har barna sittende og dingle foran i baugen  

167 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

jepp -det var ganske mange flere en jeg trodde på ALDRI

Helt enig. Er selv overrasket over hvor mange som sier det aldri, uansett forekommer. Videre viser jo undersøkelsen at jeg ikke er fullstendig på jordet som oppdrager! :lol:

Må forresten tilføye noe. Jeg oppdaget i løpet av tråden at jeg ikke husket eksakt hvilke regler vi har opperert med i båten vår og har spurt begge barna om det. De har alltid vest på ute. Oftest sitter de på cabintaket, på solputa, som regel i sakte fart (men har også hendt i stor fart - dette må det da bli slutt på! :yesnod: ) og hvis de er på baugen er det med pulåpiten mellom beina. Synes ikke jeg kom så halv galt ut av dette! :seeya:

noen som må lære seg og lese -

:smash::smash::smash:

Overskrift og avstemming er ikkje synonymt med det du gi uttrykk for, og dermed blir grunnlaget for stemmene feilaktig. :smash::smash::smash:

I ditt andre innlegg, altså ETTER avstemning, skriver du att dette er basert på å dingle i baugen totalt uten sikring.

Eg har rekke å holde i , derfor må min stemme trekkes fra. Ja dersom rekke/rekverk er sikring god nok?? :discuss: Dette ble ikkje oppdaget før eg leste videre, så først da oppdaga eg trikset ditt for å få flest mulig til å framstå som uansvarlige :nono:

Redigert av Sæbø (see edit history)

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...